woensdag 2 november 2011

Finally, it's mine!

Het gaat goed met mijn long term wishlist. Na de China Glaze lakjes en de NYX lipstick kan ik nog een product van deze wishlist afhalen. Ik denk dat dit product samen met China Glaze het langst op mijn wishlist heeft gestaan en daarom ben ik nu extra blij dat ik hem eindelijk heb. Finally, it's mine!
Je had het al wel kunnen raden of kunnen zien op de foto, maar het gaat hier natuurlijk om Lemony Flutter van Lush. Ongeveer een weekje geleden ben ik voor het eerst naar een Lush winkel geweest en wat ruikt het daar heerlijk! Ik heb wat producten besnuffeld en bekeken, maar besloot uiteindelijk toch alleen mee te nemen waar ik voor gekomen was: Lemony Flutter. 
Kijk hoe mooi het eruit ziet! Een prachtige gele kleur en eigenlijk vond ik het zonde om het te gaan gebruiken. Gelukkig heb ik er snel een foto van gemaakt en kon ik hem dan eindelijk uitproberen. De geur komt je meteen tegemoet. Een heerlijke citroengeur, maar hij is wel erg sterk dus als je hier niet van houdt kan dit wat minder zijn voor je. Ik heb hem nu een aantal keer gebruikt en mijn nagelriemen zien er al best wat beter uit. Ik merkte echt aan mijn handen en nagels dat het kouder aan het worden is. Daarom vond ik het nu het moment om hem te kopen. De ultieme challenge! Brengt deze crème mijn handjes zacht en soepel de winter door? Time will tell..

Heb jij Lemony Flutter? Of andere producten van Lush?