zondag 10 juni 2012

Persoonlijke Update #2

Jullie hebben vast wel opgemerkt dat ik de afgelopen week afwezig ben geweest op True Colours Of Beauty. Ik vond het toch wel tijd om even te laten weten wat er op dit moment allemaal speelt in mijn leven en waarom mijn hoofd dus niet echt staat naar het bloggen. Ik mis het wel heel erg, dus hoop het snel weer helemaal op te kunnen pakken, maar de komende tijd zullen jullie en ik het toch met iets minder updates moeten doen. In de details zal ik niet treden, maar ik wilde toch even iets kwijt.

Ik had het eerder al een keer genoemd en als je me op twitter volgt heb je het misschien al wel meegekregen, maar mijn opa is, na weken erg ziek zijn, afgelopen woensdag overleden. Hij zelf, maar ook mijn familieleden hebben er gelukkig vrede mee. Het is beter zo. Hij heeft geen pijn meer en we kunnen er een punt achter zetten. Hij heeft een mooi lang leven gehad van wel 90 jaar. Ik denk dat jullie wel zullen begrijpen dat het nu voor mij erg moeilijk is om te bloggen. Dinsdag is de crematie en hopelijk lukt het me daarna om het af te sluiten. Hij zal natuurlijk altijd in mijn hart zijn en blijven en hij blijft mijn lieve, grapjesmakende opa. De laatste keer dat ik hem in leven gezien heb, knipoogde hij naar mij en dat zal mij voor altijd bij blijven <3

En alsof ik daar nog niet genoeg moeite mee heb, heb ik aankomende donderdag een erg belangrijk praktijkexamen. Ik moet op stage in groep 5 een themadag lesgeven. Het wordt een hele dag rondom het thema snoepwinkel. Begrijp me niet verkeerd. Ik vind het super leuk om te doen, maar op dit moment is het lastig om me er goed op voor te bereiden. Het is wel een examen en ik moet er wel voor slagen natuurlijk, maar als ik het dan haal donderdag dan ben ik wel zeker over naar het derde leerjaar. Please keep your fingers crossed for me! 

Er zijn nog genoeg dingen die spelen, maar dit zijn de grootste redenen waarom het bloggen even op een laag pitje staat. Hopelijk lukt het me om de week na het examen de draad weer helemaal op te pakken en zullen jullie weer lekker veel artikelen van mij te lezen krijgen. Ik ga zeker mijn best doen en heb het bloggen gemist, dus ik denk dat dat niet zo'n probleem zal zijn!

Ik weet eigenlijk wel zeker dat mijn lieve bezoekers het zullen begrijpen en mij hierin zullen steunen en maak me hier ook helemaal geen zorgen om. Ik wilde wel zorgen voor wat duidelijkheid door het een en ander uit te leggen en hoop dat het is gelukt. Af en toe zal ik iets posten, af en toe niet. Ik kijk wel hoe het gaat komende week, maar over 1,5 tot 2 weken zal ik helemaal terug zijn!