zaterdag 30 juni 2012

Uitslag Winactie 100 volgers!

Het is alweer een tijdje geleden dat deze winactie werd gesloten, maar door omstandigheden heb ik tot nu toe de winaar nog niet bekend kunnen maken. Omdat er morgen een verjaardagswinactie online komt, vond ik het nu toch wel tijd om jullie te laten weten wie het Essence Gel Eye Liner pakketje gewonnen heeft!

Ik vond het erg leuk om te zien dat er best veel meiden aan mijn eerste winactie mee hebben gedaan en wil jullie daar allemaal voor bedanken! Jammer genoeg kan ik maar één iemand blij maken met het setje en dit is geworden:

*Tromgeroffel*

Yasmin van yazylicious, Gefeliciteerd! Stuur je adresgegevens naar truecoloursofbeauty@hotmail.com en dan stuur ik je het pakketje met de gel eyeliners en het kwastje zo snel mogelijk op!

Niet gewonnen, niet getreurd, want zoals je eerder al hebt kunnen lezen komt er morgen gewoon weer een nieuwe winactie aan en dat is ook zeker een leuke!