maandag 26 december 2011

Catrice Welcome To Las Vegas Nagellak

Rond de feestdagen vliegen de limited editions ons rond de oren. Ook Catrice kwam een tijdje geleden met een nieuwe collectie, waar ik niet al te enthousiast over was. Er zaten wel wat leuke items bij, maar echt geweldig vond ik het allemaal niet. Toch kon ik het natuurlijk niet laten om een paar lakjes mee te nemen en deze zal ik jullie niet onthouden natuurlijk!
Het eerste lakje dat ik uit heb gekozen is Star of the show. Het leek me een perfect gouden lakje voor kerst en ik had nog niet zo'n kleur goud in mijn stash (ook al zullen anderen het waarschijnlijk niet met mij eens zijn, goud is toch gewoon goud?)
Dit lakje is erg licht goud. In het echt is hij overigens wel wat gouder en donkerder dan op de foto. Het neigt een beetje naar pastel geel en heeft een mooie shimmer. Ik vind de kleur bij mij persoonlijk niet heel mooi staan, maar vind het op zichzelf een mooi kleurtje wat erg past bij de feestdagen.  Ik had verwacht dat hij erg streperig zou worden, maar dit was gelukkig niet het geval. Ik denk niet dat ik dit lakje nog erg vaak zo ga dragen, maar het is een mooi licht kleurtje om een nail art op te maken, dus wie weet zie je hem nog wel een keer voorbij komen. Hij lakt verder prima en dekt in 2 laagjes.
Drama queen is het tweede en ook meteen laatste lakje dat ik meenam van deze LE. Op het eerste gezicht vond ik het een beetje  een simpel, standaard lakje, maar toen ik wat beter keek zag ik dat hij toch wel erg bijzonder is. 
Het is een mooie, diepzwarte lak met allemaal kleine glittertjes erin. Op deze foto lijkt het alsof het alleen gouden glitters zijn, maar er zitten veel meer kleurtjes in! In het echt vallen deze op je nagels ook meer op, maar dan moet natuurlijk wel het zonnetje even om het hoekje komen kijken. Hij dekt gewoon mooi na 2 laagjes, lakt zonder problemen en bleef bij mij wel 5 dagen zitten zonder te chippen! Lakjes blijven bij mij redelijk lang zitten, maar 5 dagen is toch wel lang, dus daarmee was ik blij verrast.
Nog even een foto die niet erg scherp is, maar waarop je de verschillende kleuren glitters wel een stuk duidelijker kunt zien. Ik zie veel verschillende kleuren. Op je nagels vallen ze natuurlijk niet heel erg op, omdat ze erg subtiel zijn, maar een mooi effect geeft het zeker!

Ik zou vooral Drama Queen aan iedereen aanraden. Star of the show is ook mooi, maar ik vind het zwarte lakje net wat meer bijzonder!

Deze lakjes komen uit een limited edition die binnenkort de winkels al weer uit zal gaan, dus wil je een van deze lakjes nog kopen, be quick! Ze kosten €2,49 per stuk en er zijn ook nog twee andere kleuren verkrijgbaar. 

Zijn er in jouw omgeving ook mensen die het niet snappen als je weer een gouden/rode/roze/groene/blauwe/paarse nagellak koopt, terwijl jij toch echt overtuigd bent dat hij anders is dan al die anderen in je stash?