zaterdag 3 maart 2012

Liebster Blog Award


Ik heb de Liebster Blog Award gekregen van Ellen en Mauranne. Heel erg bedankt dames. Daar word ik vrolijk van! Ik zal deze award natuurlijk ook aan vijf blogs geven, maar jeetje toch, wat is dat moeilijk!

Het moeten 5 blogs zijn met minder dan 200 volgers, die jij graag in de spotlight zou willen zetten. Ik zou eigenlijk een ellenlange lijst hier willen plaatsen met alle bloggers die dit verdienen, maar ja ik zal toch keuzes moeten maken en er vijf moeten kiezen en dat is toch wel redelijk gelukt. De bloggers aan wie ik deze award geef zijn in willekeurige volgorde... *tromgeroffel*

Beauty Koning van Cynthia
Als je Cynthia's blog nog niet kent zou ik maar snel op de link hierboven klikken. Ik ben heel eerlijk als ik zeg dat ik op haar site nog nooit een look heb gezien die ik niet mooi vind! Het klinkt misschien wat overenthousiast en misschien ben ik dat ook wel, maar ga zelf maar eens kijken en je zult zien dat haar looks echt prachtig zijn en dat ze veel tijd en werk in haar blog stopt! Ze durft veel en is veelzijdig in haar looks en artikelen. Ze maakt mooie neutrale looks, maar ook prachtige opvallende looks. I love it!

Beauty On My Tab van Joany
Deze blog is er een met veel verschillende onderwerpen. Van nagellak tot boeken, van reviews tot tags, er zijn veel verschillende dingen te vinden op deze leuke blog. Ook haar DIY's zijn heel erg leuk en ze legt het altijd duidelijk uit en persoonlijke artikeltjes zijn er genoeg te vinden! Ook heeft zij pas een eigen webshop geopend met t-shirts, mokken en nog veel meer. Allemaal met leuke teksten erop. Leuk, leuk, leuk!

Everything Tim van Tim
Toen ik de blog van Tim voor het eerst zag dacht ik: een jongen die een beautyblog heeft, wat apart! Ik keek wat rond en vond - en vind nog steeds - dat hij erg leuk schrijft en ook vooral goede reviews schrijft. Hij legt duidelijk uit wat hij ervan vindt. En on top of that, hij kan ook nog mooi zingen. Ik denk dat hij deze award over een tijdje niet meer mag krijgen, omdat hij dan al lang over de 200 volgers zit.

Beauty For Girls van Nyria
De blog van Nyria volg ik al een tijdje en ik vind vooral haar looks altijd mooi. Ze post veel looks op haar blog en geeft ze ook altijd de leukste namen! Ook heeft ze af en toe een filmpje en deze dame schrijft ook goede reviews. Daarbij post ze zeer regelmatig. Als je op haar blog kijkt kun je zien dat ze ook wel eens twee artikelen op een dag online gooit. Genoeg leuk lees en kijkvoer dus!

Nails By Laura van Laura
Het is al wel duidelijk wat het onderwerp van deze blog is volgens mij. Nagels natuurlijk. Laura heeft erg(!) lange nagels en ze maakt van heel veel lakjes mooie swatches. Ook maakt zij soms prachtige nail arts. Kijk maar eens naar dit artikel van een tutorial in een filmpje van een marble nail art. Zeker even de moeite waard om een kijkje te gaan nemen!

Ik kwam er tijdens het kiezen van de blogs aan wie ik mijn award wil geven achter dat ik erg veel blogs heb die ik in het zonnetje zou willen zetten, dus misschien dat ik er nog wel een keer een artikel over maak.

Kennen jullie deze blogs al?