dinsdag 13 maart 2012

Spam je blog!

Bron foto
Vandaag was ik in een vrolijke bui, dus dacht ik laat ik eens wat leuks terug doen voor mijn lezers! Bij andere artikelen is het echt not done om een linkje achter te laten in een comment. Die moet in het vakje dat daarvoor bedoeld is en een link in een comment wordt dan ook standaard verwijderd. Bij deze post echter mogen jullie gezellig met z'n allen je/een blog of webshop gaan spammen!

Laat een linkje achter en vertel er iets leuks bij. Laat vooral weten waarom wij nu juist op jouw site een kijkje moeten komen nemen of promoot een blog die je zelf heel leuk vindt natuurlijk. Het hoeft niet per sé je eigen site te zijn.

Ik zal alle links die jullie achterlaten zelf ook gaan bekijken en wie weet ga ik jouw blog wel volgen - als ik dat nog niet deed natuurlijk ;)

So. Be Creative.