maandag 2 april 2012

Catrice Million Styles LE (05, 06, 07, 08)

Eerder liet ik jullie in dit artikel de eerste vier top coats van de Million Styles Limited Edition van Catrice zien en vandaag is het de beurt aan de laatste vier. Ik heb er zeker geen spijt van dat ik ze alle acht gekocht heb, maar moet wel op zoek gaan naar een ander bakje voor mijn top coats, want het past niet meer!
Hier nog even mijn nagels met alleen de basiskleuren die ik aangebracht heb onder elke top coat. Het zwarte lakje is de zwarte kant van het Circus Circus lakje van Essence en de nude-kleur is Bare Necessities van Rimmel. Dit zijn dezelfde basiskleuren als ik gebruikt heb in het artikel over de eerste vier top coats.
Return Of Space Cowboys ziet er in het flesje echt prachtig uit! Het is een donkere basis met duochrome glittereffect. Er zitten blauwe en paarse microglitters in en dat geeft een prachtig effect.
Hier kun je het duochrome glitter effect nog mooier zien. Als ik keuzes had moeten maken tussen de top coats had ik deze zeker weten meegenomen, maar zou hij op je nagels net zo mooi zijn als in het flesje?
Ik vind het een mooie top coat, maar had er toch net iets meer van verwacht op mijn nagels. De paarse glitter valt een beetje weg. Ik had gehoop dat het duochrome effect op je nagels net zo heftig zou zijn als in het flesje, maar de glitter die ik op mijn nagels zie is toch echt vooral blauw. De top coat maakt de basiskleur ook net iets donkerder, maar of dat nou zoveel toevoegt. Op sommige kleuren zal het best mooi zijn, maar het is jammer dat de paarse glitters bijna niet te zien zijn.
Godfather Of Pearl is een lichte basis ook met blauwe en paarse microglitters. Hij lijkt dus best veel op Return Of Space Cowboys, maar het grootste verschil is dat deze een lichte, bijna doorzichtige basis heeft.
Op deze foto kun je de duochrome finish zien. Je ziet duidelijk de paarse en blauwe microglitters. Het effect in het potje ziet er ook weer super mooi uit, maar wie weet valt deze ook wel weer tegen net als de vorige lak.
Ik vind deze top coat een stuk mooier dan de vorige. De blauwe microglitter is nog steeds het meest opvallend, maar bij deze lak zie je tenminste het duochrome effect goed. Ook de paarse glitters zijn te zien. Hij lakte ook fijn en geeft een intensere kleur dan de vorige lak. Ik vind de donkerdere basis van de vorige lak ook bijna overbodig, dus zal eerder deze uit mijn stash pakken dan de vorige. Deze top coat zou ik jullie zeker aanraden te kopen als je hem nog in de winkels tegenkomt.
Holo QuƩ Tal?! is een beetje vergelijkbaar met Godfather Of Pearl, maar dan meer paarse en geel/goude microglitters. De glitters zijn wat minder intens.
Hier kun je het glitterige effect goed zien en kun je zien dat de kleuren wat minder intens zijn dan bij de vorige lak. Het heeft een beetje een parelmoer-achtig effect. Ik vind hem heel mooi in het flesje en hoopte dat hij net zo mooi zou zijn op je nagels.
Ook bij deze lak is de duochrome glitter niet heel aanwezig. Paars overheerst toch wel erg, maar toch vind ik het effect op de donkere en lichte basislak erg mooi. Hij lakte fijn en verdeelde de glitters - net zoals de eerste twee top coats van dit artikel - goed over je nagels. Je kunt de glitters wat intenser maken door twee laagjes aan te brengen. Op de lichte basislak voegt een tweede laag niet veel toe, maar je kunt duidelijk zien dat ik op mijn ringvinger een extra laagje van de top coat aangebracht heb.
En dan hebben we ten slotte nog Have An Ice Day. Een lakje met een erg leuke naam en mooie holografische microglitters. Deze top coat is erg mooi op zonnige dagen, omdat je dan het holografische effect beter zal zien.
Nog even een fotootje met flits, zodat je goed het holografische effect kan zien. De glittertjes lijken in de schaduw gewoon simpel zilver, maar zo gauw er licht op schijnt zie je allerlei verschillende kleuren verschijnen, zoals je op de foto hierboven kan zien.
Op deze foto ziet de top coat er niet heel bijzonder uit. Dat komt omdat de foto in de schaduw gemaakt is en de holografische glitters niet tot hun recht komen. Toch vind ik het een best leuk effect en vooral op vrolijke, felle zomerkleurtjes zal dit er denk ik tof uitzien. 
Ook nog een fotootje met flits om het effect ook op mijn nagels te laten zien. Als je buiten in het zonnetje zou lopen zou je dus allerlei verschillende kleurtjes glitters zien. Op een lichte basislak vallen de verschillende kleurtjes trouwens wel wat minder op.

Weer vier leuke top coats, maar wel twee top coats die best veel op elkaar lijken. Ik zou jullie dus aanraden een van de twee te kopen en dan te bedenken of je liever een lichte of een donkerdere basis hebt. Zoals ik in de inleiding al zei heb ik zeker geen spijt dat ik ze alle acht gekocht heb. Hopelijk vind ik een goede manier om ze ergens op te bergen.

Deze lakken kun je kopen bij Kruidvat, maar er zijn maar een paar exemplaren per top coat per winkel, dus ben er snel bij als je er nog een zou willen halen. Ze kosten €2,99 per stuk. Iets duurder dan de gewone Nail Laquers, maar de meeste zijn zeker hun prijs waard!

Houd jij ook zo van top coats om je nagels wat op te vrolijken?