vrijdag 27 april 2012

Shoplog: Kruidvat & meer

Kruidvat is een winkel die ik regelmatig bezoek. Nieuwe limited editions, favoriete producten die op zijn gegaan of een geweldige aanbieding. Toen ik las dat het 1+1 gratis was op alle make-up een tijdje geleden kon ik het niet laten om even de Kruidvat binnen te springen. Het werd wat later dan gepland, omdat bleek dat het filiaal in mijn dorp net gesloten was wegens verbouwing, maar de dag daarna ben ik zonder twijfel de bus in gestapt om in de stad te gaan kijken wat er nog over was. En als ik dan toch in de stad ben...
De Rimmel London Wake Me Up Foundation had ik al op meerdere blogs voorbij zien komen en door al die positieve reviews was ik er heel benieuwd naar geworden. Normaal had ik hem niet zo snel gekocht, maar omdat ik er nu 50% korting op kreeg ging hij meteen mijn winkelmandje in. Ik wist niet zeker of de kleur licht genoeg zou zijn voor mijn huid, maar anders meng ik hem gewoon met een witte foundation of gebruik ik hem in de zomer als ik een licht (!) tintje heb. De SPF in het product is ook mooi meegenomen natuurlijk. Normaal kost deze €12,99.
De Catrice Skin Finish Compact Powder is een poeder die ik bijna dagelijks gebruik. Mijn oude is bijna op en ik had dus toch binnenkort een nieuwe nodig en zo'n aanbieding is natuurlijk the perfect moment! Het is gewoon een fijne poeder die ik altijd in mijn tas meeneem om mijn glimmende huid during the day onder controle te houden. Normaal kost deze €3,99.
Copper'ize Me! was als ik mij niet vergis de laatste Essence Special Effect Topper die ik nog aan mijn collectie moet toevoegen. Volgens mij heb ik ze nu allemaal in mijn bezit en is mijn collectie dus compleet. Ik ben echt dol op deze Toppers van Essence en gebruik ze regelmatig. Heel handig als je het kleurtje op je nagels een beetje zat bent (en dat heb ik vrij snel). Een laagje van een van de Toppers eroverheen and you're good to go! Normaal kost deze €1,79.
Ik had nog geen enkel NYC lakje in mijn stash, omdat de kleuren mij gewoon nooit zo aanspraken. Deze lak kwam op verschillende blogs voorbij en meteen toen ik de eerste swatch van Mint Macaroon zag wist ik dat ik deze zou gaan kopen. Ik twijfel nog steeds of ik Bubblegum Pink toch ook nog zal gaan halen. Normaal kost deze €2,99.
In dezelfde LE van NYC zat ook een mooie glitter top coat en aangezien de toppers van Essence favoriet van mij zijn en deze van NYC weer heel andere kleur glitters had heb ik ook dit lakje niet kunnen weerstaan! Prachtige roze, rode, blauwe en nog meer kleuren glitters. Ik ga eens experimenteren bij welke lak deze het mooist staat! Normaal kost deze €2,29.
Deze beautycase kun je bij Kruidvat kopen voor €15 euro. Maar het is niet zomaar een beautycase hoor. Er zitten producten in van het merk Therme. Aangezien ik het altijd leuk vind om een nieuw merk te proberen en ik goede reviews had gelezen over de verschillende producten heb ik deze gekocht. Ik heb er nog niks van uitgeprobeerd, maar kwam er later wel achter dat in de badkamer hier thuis eigenlijk nog twee mini douchegels van Therme stonden. Ik had er dus gewoon al iets van kunnen proberen, maar gelukkig was de inhoud van deze beautycase een stuk veelzijdiger!
De Therme Zen White Lotus Rice Shower Scrub en de Therme Hammam Shower Gel waren de eerste producten die ik uit de beautycase toverde. Ze ruiken alvast lekker, maar hopelijk zijn ze ook erg fijn.
Uit de Zen White Lotus lijn zat ook de Body Butter in de beautycase. Een paar maanden geleden gebruikte ik nooit body butter, maar sinds ik een aantal fijne ontdekt heb gebruik ik het veel meer. Hopelijk kan ik deze binnenkort ook tot een van mijn favorieten benoemen!
En ten slotte zaten er nog twee Bath Tablets in en twee kortingsbonnen die je kan gebruiken bij je volgende aankopen van een product van Therme. Ik ben een van de gelukkigen met een bad in huis, dus deze tabletten komen zeker van pas.
Maar Kruidvat is niet de enige winkel waar ik die dag geweest ben. Toen ik door de Zeeman liep zag ik deze schattige oortjes met legoblokjes erop. Ze kostten maar €1,49, dus deze kon ik echt niet laten liggen. Ze hadden verschillende kleuren en ze zijn fijn in gebruik en hebben goed geluid. Geen idee hoe lang ze mee zullen gaan, maar ik vind ze gewoon heel schattig!
De Tuinen is een winkel waar ik ook eigenlijk altijd wel even doorheen loop als ik in de stad ben. Toen ik langs deze opvallende maskers van Freeman liep en zag dat je er 20% korting op kreeg besloot ik er twee uit te kiezen. Facial Clay Mask Avocado & Oatmeal om de beloftes die het product deed en Facial Detoxifying Mask Chocolate & Strawberry eerlijk gezegd vooral om de geur. Ik ben heel benieuwd naar deze maskers! Normaal kosten ze €5,99 per stuk.
Eigenlijk had ik gehoopt een aantal producten uit de Essence Fruity Limited Edition te kunnen kopen tijdens de 1+1 gratis actie, maar jammer genoeg lagen deze producten hier toen nog niet in de winkel. Ik heb er een regen/hagelbui voor moeten doorstaan, maar ik heb dan toch uiteindelijk de producten gevonden die ik wilde hebben. 
Van de nagellakjes spraken eigenlijk alleen deze twee kleurtjes mij aan. De 'spikkeltjes' maken de lakjes apart en zorgen ervoor dat ze goed passen in het thema van deze gelimiteerde editie. Deze lakjes kostten €1,79 per stuk.
De twee top coats van de collectie heb ik allebei meegenomen. De Sealing Top Coat, omdat ik wilde uitproberen of fimo of rhinestones met deze top coat echt beter zouden blijven zitten en de Scented Top Coat, omdat ik dit gewoon een bijzonder product vind en aardbeiengeur bij mij eigenlijk altijd wel goed is. Deze top coats kostten allebei €1,99.
En dan ten slotte iets dat ik echt heel erg leuk vind! Ik had geluk dat er toen ik bij het schap aan kwam nog precies één stond en heb ook geen seconde getwijfeld of ik hem mee zou nemen. Hup, mijn winkelmandje in! Deze kostten €1,99. Daarvoor krijg je 50 stukjes 'fruit' voor op je nagels. Er zit lijm bij en ik kan niet wachten om deze Fruits in een nail art te gaan verwerken! 

Dat waren alle spulletjes alweer die ik de afgelopen weken heb gekocht tijdens het shoppen. Ik ben tot nu toe nog erg blij met mijn aankopen en reviews van een deel van de producten zullen hier zeker nog voorbij komen. Ben je benieuwd naar een specifiek product, laat me dat dan weten in de comments, dan kan ik daar rekening mee houden!

Heb jij gebruik gemaakt van de 1+1 gratis actie van Kruidvat?