vrijdag 26 augustus 2011

Inecto Pure Coconut Exfoliating Facial Scrub

Kokos geur vind ik niet echt geweldig. Ik houd er gewoon helemaal niet van. Toch heb ik ooit deze gezichtsscrub gekocht, omdat ik benieuwd was naar het merk Inecto. Vond ik de geur toch te sterk of is dit zo'n goed product dat ik de geur op de koop toeneem?
Deze scrub voor je gezicht zit in een tube, die op sommige plekken doorzichtig is, zodat je kan zien hoeveel product er nog ongeveer in zit. De tube is fijn en je kunt er goed mee doseren. Er komt niet zomaar ineens veel uit, maar het is ook weer niet te moeilijk om er product uit te krijgen. Op de verpakking staat duidelijke informatie over beloften, gebruik en ingrediënten.

Het product is een crèmekleurige, stevige scrub met bruine pitjes erin. Het ziet er misschien niet echt lekker uit, maar als het werkt who cares right? Je hebt maar een klein beetje product nodig. Ik gebruik meestal ongeveer de helft van wat je op de foto hierboven ziet. Het is een zuinig product en je doet er dus heel lang mee!
Deze Face Scrub is onderdeel van de Pure Coconut lijn, maar ik vind de geur niet overheersend. Het ruikt maar heel subtiel naar kokos en de geur blijft niet hangen. - me happy!
De scrub zou je huid zacht en glad moeten maken en dat doet hij zeker! Ik maak mijn gezicht nat, neem wat product en masseer het licht in mijn huid. Hij scrubt vrij grof, maar niet too much. Na het scrubben voelt mijn huid echt meteen een stuk gladder en na een tijdje voelt mijn huid nog steeds zacht. Ik heb zelfs het idee dat ik hierna mijn crème achterwege kan laten. Deze scrub voedt je huid echt en verwijdert de dode huidcellen zoals een scrub zou moeten doen. 

Zoals je al wel hebt kunnen lezen ben ik zeer tevreden over dit product. Het is de beste scrub voor mijn gezicht die ik ooit heb gebruikt en zal hem dus wanneer hij op is - dit zal nog wel een tijdje duren - meteen opnieuw kopen.

Inecto Pure Coconut Exfoliating Facial Scrub is te koop bij o.a. De Tuinen en kost rond de €5,-. De precieze prijs weet ik niet, maar toen ik tijdens mijn afgelopen stadsbezoek De Tuinen winkel passeerde (passeerde! ja ja, ik ben trots op mezelf!) zag ik dat ze op alle Inecto producten 25% korting hadden. 

Wat is jouw favoriete gezichtsscrub?