dinsdag 23 augustus 2011

NOTD: Gosh Lavender Love

Sinds kort brengt ook het merk Gosh special editions uit, die dus maar tijdelijk verkrijgbaar zijn en passen bij het seizoen. Nice! Ik heb van de special edition van afgelopen zomer een nagellak gekocht: Lavender Love.
Geloof het of niet, maar dit is echt mijn eerste Gosh lak - shame on me! Ik vind de formule heel fijn. Het is een niet te waterige, maar ook niet te stroperige lak met een kwastje waar ik ook erg fijn mee kan werken. Ook lakt hij helemaal niet streperig en dekt hij al in één laagje! Kijk je mee naar de swatch?
Deze kleur was erg moeilijk om op de foto te krijgen. Hij lijkt op de foto veel meer blauw, terwijl hij op mijn nagels toch de paarse kleur meer naar voren komt. Het is echt een prachtig lavendel kleurtje! Ik zal dit kleurtje best vaker gaan dragen, maar ik denk dat het niet zo makkelijk bij veel van je kleding zal passen. Ook is het een heel opvallende kleur, dus houd je meer van wat subtielere tintjes, dan is deze kleur niks voor jou. Een fijne nagellak met een mooi dekkend kleurtje. Ik zal zeker nog wel een keer een Gosh nagellak gaan scoren!

Gosh Lavender Love is een special edition dus je moet snel zijn. Hij is te koop bij kruidvat voor €6,49 en ik heb hem bij de meeste filialen nog in het schap zien staan. Bij sommige van de winkels van kruidvat lag hij in een kortingsbak voor €3,50. 

Heb jij een nagellak van Gosh? Welke kleur zou je mij aanraden om als volgende te kopen?