vrijdag 29 juni 2012

Birthday Wishlist

Morgen is het dan zover, mijn tienerjaren zijn voorbij. Ik ben dan jarig en zal 20 jaar worden. Het klinkt ineens wel heel oud. Mijn cadeautjes heb ik eigenlijk zo goed als allemaal al gehad, maar ik zal waarschijnlijk nog wel wat geld krijgen, dus leek het mij leuk om een birthday wishlist te maken. Geen wishlist dus om mensen op ideeën te brengen als ze een cadeau voor me zouden willen kopen, maar om voor mezelf te kijken waar ik mijn verjaardagsgeld het liefst aan uit zou geven.


Voor de eerste producten kan ik verwijzen naar een artikel van een tijdje geleden. Mijn wishlist met producten van The Beauty Bakery. Hier kun je nog een keer bekijken welke producten ik graag zou willen hebben en neem ook zeker even een kijkje in de webshop zelf!

Bij Pretty Polish kan ik altijd wel een aantal mooie lakken vinden die ik nog aan mijn stash toe zou willen voegen. Eigenlijk moet ik even niet te veel meer kopen, maar toch kan ik sommige prachtige lakken niet zomaar weerstaan. 
De nagellak van China Glaze heeft me nog nooit teleurgesteld en van Aquadelic kwam ik altijd erg mooie swatches tegen op blogs. Het is echt een kleurtje dat ik nog niet heb, dus zou een mooie toevoeging aan mijn stash zijn!
Van Models Own heb ik nog maar twee lakken, maar deze behoren wel beiden tot mijn favorieten. De Beetle Juice Collectie vind ik echt zoo mooi en ik zou er zeker nog meer laken van willen hebben. Copper Pot ziet er heel mooi en bijzonder uit en is heel anders dan de lakken die er al van heb. Ik moet toegeven dat ik bijna alle lakken van dit merk prachtig vind! Ook de lakken van Pupa en Ozotic vind ik super mooi!
Ik heb altijd problemen met het borstelen van mijn haar. Ik heb slag in mijn haar en het klit veel en snel, echt niet normaal. Als ik het geborsteld heb - wat al erg moeilijk gaat - zit het na tien minuten weer volledig in de klit. Ik heb over de Tangle Teezer goede verhalen gehoord en ben benieuwd of het ook voor het wonder kan zorgen dat mijn haar goed uitgeborsteld kan worden! Voor €12,50 kan je hem bestellen bij Pretty Please.


Als je van nail art houdt, zou ik zeker even een kijkje gaan nemen in de webshop Dashica Beauty Shop. Van dotting tools tot nagelstickers, van stripers tot nagellakrekken, maar waar ik het meest benieuwd naar ben zijn de image plates. Ze hebben veel verschillende platen met super leuke designs! Ze hebben zelfs een XXL image plate met heeel erg veel toffe designs erop. De twee hierboven zijn de XL plates. Deze kosten €3,80 per stuk en hebben meestal losse plaatjes, maar ook full nail designs. Er is voor iedereen wel iets leuks te vinden en deze ga ik ooit, als ik het stempelen wat beter onder de knie heb, een paar bestellen.


Aan The Body Shop begin ik ook steeds meer verslaafd te raken. Ik heb nog niet zoveel verschillende producten, maar elk product dat ik heb vind ik super fijn! Ik heb nog geen body butter en ook de beautifying oil wil ik erg graag hebben. De body butter in de geur Sweet Lemon, omdat ik daar de scrub ook al van heb en ik de geur super vind. Van de beautifying oil ben ik er nog niet uit welke geur ik wil. Aan de ene kant ook Sweet Lemon, maar ook de Moringa geur vind ik heerlijk!

Ik kan nog wel een paar uurtjes doorgaan met producten opnoemen, maar ik ga het toch hierbij houden. Ik denk dat een bestelling bij The Beauty Bakery toch wel het snelst zal gaan gebeuren, maar wie weet dat ik ineens nog andere dingen tegenkom. Het is in ieder geval weer duidelijk dat ik genoeg spulletjes weet die ik zou willen kopen! 

Wat zou jij gaan kopen van je verjaardagsgeld als je binnenkort jarig zou zijn?