zaterdag 30 juni 2012

Michael Todd Powder Blush Mango

Michael Todd is een merk waar ik zelf nog maar weinig over gehoord had, totdat ik er via Enchantra bij terecht kwam. Ik was erg benieuwd naar de lipsticks en de blushes en kreeg een blush om te testen. Misschien dat ik ook nog ooit wel de lipsticks uit wil proberen, maar vandaag ga ik jullie vertellen wat ik van deze blush vind.
Ik heb de powder blush in de koraalkleur Mango. Het is een oranje roze tint, die in het doosje erg fel en opvallend is! Om eerlijk te zijn vreesde ik met mijn bleke huidje wel voor een clownseffect. De verpakking is donkerpaars met het merk en de naam van de kleur er duidelijk op vermeldt. Ziet er niet goedkoop uit, maar ook niet erg luxe. Gewoon een prima verpakking dus!
Ik vind de kleur in het doosje erg mooi. Hij is niet echt oranje, maar ook weer niet roze. Hij zit er mooi tussenin! Ook vind ik het leuk dat je als het doosje dicht zit de kleur gewoon kan zien. Zeker als je meerdere kleuren van een blush zou hebben, is dat een stuk handiger. Het doosje gaat goed open en sluit ook weer goed. Ik heb vaak dat doosjes na een tijdje niet meer goed dichtgaan, maar daar heb ik met deze nog geen last van gehad en ik heb hem toch al een paar weken intensief in gebruik.
Op de huid valt de pigmentatie wel een beetje tegen! Hij is nog wel wat donkerder dan op de foto hierboven, maar toch is hij niet zo fel als in het doosje. Hier ben ik eigenlijk ook wel weer blij mee, want nu is de blush mooi op te bouwen en heb je niet meteen het clown-effect! 
Er zit een licht glansje door de kleur heen en op je wangen is hij toch wel iets meer oranje dan op de foto hierboven. Ook blend hij mooi en brengt hij dus fijn aan.

Echter wat ik toch het grootste pluspunt vind, is dat hij echt de hele dag op zijn plek blijft! Ik heb regelmatig blushes waarbij ik halverwege de ochtend al bijna geen kleur meer op mijn wangen zie, maar deze zie ik zelfs nog duidelijk aan het begin van de avond! Ik weet dus naar welke blush ik ga grijpen als ik langere dagen weg moet, zonder dat ik mijn blush bij zou kunnen werken.

Eigenlijk heb ik dus helemaal geen minpunten aan deze blush, behalve dan als je de pigmentatie liever wat sterker had gezien, maar dat vind ik met mijn bleke huid niet erg! Een fijne blush, die ik zeker nog vaak ga dragen. Misschien ga ik zelfs nog wel even bij Enchantra kijken of er nog meer leuke kleuren zijn. I like it!

Michael Todd Powder Blush Mango is te koop bij Enchantra in de outlet voor maar €5 i.p.v. €14,95. 5 euro voor zo'n mooie en fijne blush vind ik echt een koopje en ik zou dus iedereen aanraden om zeker even een kijkje te gaan nemen of er een leuk kleurtje voor je bij zit!

Heb jij al eens iets geprobeerd van het merk Michael Todd?