dinsdag 12 juni 2012

Nieuwe Liefde: Sieraden

Ongeveer een jaar geleden had ik misschien twee kettingen, een armbandje en een ring en de momenten waarop ik die droeg waren ook op twee handen te tellen, maar sinds ik een aantal leuke sieraden gewonnen had en ik ebay heb ontdekt begin ik een nieuwe liefde te ontwikkelen. Vooral aparte opvallende kettingen en ringen vind ik helemaal geweldig en ik heb zelfs al spulletjes besteld waarmee ik mijn eigen sieraden kan gaan maken. I love it!
In dit artikel ga ik een aantal kettingen, armbanden en ringen op een rijtje zetten die ik super leuk vind en zelf ook graag zou hebben. Waarom geen oorbellen zullen jullie misschien denken? Heel simpel, ik heb geen gaatjes in mijn oren. So let's go.
1. Two Finger Star Ring - €7,95 Hippe Hebbedingetjes
2. Scrabble Tile Ring - ongeveer €4,93 - Ebay - verkoper: badcatdesign
3. Ketting Dreamcatcher - €7,95 - Hippe Hebbedingetjes
4. Monday Scissors Necklace - €16,95 - Sunday Monday
5. Roze Armband Met Roosje - €11,95 - Spice Up
6. Joy De La Luz Leather Bracelet - €24,95 - Quick Jewels
7. Large Doughnut Necklace - ongeveer €8,50 - Ebay - verkoper: dolly-mixed-up
1. Timetable - €7,95 - Saz Jewelry
2. Rode Strass Shamballa Armband - €14,95 - Shamballa Armband
3. Ketting Met Gymp - €19,99 - Otto
4. Armband Geregen Met Licht Groene Swarovski Kralen - €3,00 - Jasmine Sieraden
5. Adjustable ESC Ring - €8,15 - Asos
6. Ring Grote Lavendel Roos - €6,95 - Saz Jewelry
7. Fantasy Original Armband - €24,95 - Yoell (kijk zeker even op deze site. Mooi concept!)
1. Uil Ketting "Golden Owl" - €7,95 - Sieradenkistje
2. Zilveren Foto Camera Ring - €3,95 - Jeweltys
3. Klokhuis Ketting - €4,50 - Jeweltys
4. Orange Bow Bracelet Bangle - €24,95 - HyKi
5. Two Finger Ring "Feather" Zilverkleur - €6,50 - Sieradenkistje
6. Pieces Grijze Armband - €12,95 - Zalando

Volgens mij is het wel duidelijk dat ik houd van apartere sieraden. Het liefst heb ik kettingen met een simpele chain en één eyecatcher eraan en ook bij ringen vind ik dat erg leuk. Ik kan niet wachten om mijn spulletjes binnen te krijgen, zodat ik zelf wat dingen kan gaan maken. Ik vind het namelijk het leukst als ik niet over straat loop en mensen tegenkom die dezelfde sieraden aan hebben. 
Sommige mensen zouden het raar vinden als ik bijvoorbeeld met een donutketting, scrabble ring of een ketting met schaar rond zou lopen, maar daar trek ik me helemaal niets van aan. Ik draag gewoon lekker wat ik zelf tof vind en volgens mij hebben jullie nu wel een beetje een idee wat voor sieraden daarbij horen denk ik zo!

Wat voor sieraden dragen jullie graag?