woensdag 11 januari 2012

Catrice Hidden World Nagellak

In mijn shoplog van gisteren konden jullie al zien dat ik de drie lakjes van de Hidden World Limited Edition had gekocht. Ik heb de tijd gevonden om swatches voor jullie te maken en ik kan jullie alvast vertellen, ik was blij verrast!
Om te beginnen bij een erg apart parelmoer lakje: White and Seek. Zo'n soort kleurtje had ik nog niet in mijn nagellakcollectie en wilde ik graag uitproberen. Ik twijfelde wel een tijdje, omdat ik bang was dat hij niet zo goed zou dekken.
Maar wat ben ik blij dat ik uiteindelijk toch heb besloten deze lak te kopen! Witte nagellak vind ik op zichzelf niet mooi om te dragen, maar zo'n parelmoer kleurtje vind ik hier zeker wel geschikt voor. Wat een frisse uitstraling heeft deze lak. Hij lakt een heel klein beetje streperig, maar daar zie je uiteindelijk bijna niks meer van. De dekking viel me ook zeker mee! Ik had dus verwacht dat hij niet zo goed zou dekken, maar met twee laagjes is hij gewoon mooi dekkend. Het zijn wel wat dikkere laagjes dan ik normaal lak, maar de droogtijd was ondanks dat gewoon prima. Ook een erg mooi kleur als basis voor een nail art!
Walk On Air is een oranje kleurtje dat ook een beetje neigt naar roze. Een prachtig licht lente/zomer lakje! Ook zit er een lichte glitter in, wat een bijzonder effect geeft. De glitter is vergelijkbaar met het lakje Miss Piggy Reloaded van Catrice.
Op deze foto kun je de glitter nog wat beter zien. Het is erg subtiel en valt op je nagels vooral op als je ze in het licht houdt. Een subtiel, maar mooi effect!
Ook bij deze lak had ik een niet al te goede dekking verwacht en dit klopte ook wel een klein beetje. Ik moest toch wel drie laagjes opdoen voordat mijn nagel helemaal mooi bedekt was, maar het drogen duurde helemaal niet zo lang en voor dit mooie kleurtje heb ik dat wel over. Hij lakte verder wel fijn en het kwastje is ook heel fijn om mee te lakken. Deze is bij de drie nagellakken hetzelfde en is net iets breder dan de lakjes uit het vaste assortiment. Ik vind het erg fijn werken. Ik denk dat ik dit kleurtje deze lente en zomer nog een stuk vaker ga dragen!
En dan komen we bij het laatste lakje van deze LE Wood You Follow Me - wat een leuke namen hebben ze trouwens ook weer verzonnen! Dit is een donkerbruin lakje met subtiele zilvere shimmer. Ik hou echt heel erg van felle kleurtjes, maar de laatste tijd ben ik ook de wat donkerdere, minder felle kleuren steeds meer gaan waarderen. 
Een fotootje waarop je de mooie zilvere shimmer wat beter kan zien. Ik vind dat de shimmer het lakje toch net even specialer maakt. Als deze shimmer er niet in had gezeten denk ik dat ik het kleurtje niet bijzonder genoeg had gevonden om te kopen.
Je kunt zien dat de shimmer het lakje een beetje een grijzige gloed geeft. Ik vind het erg mooi! Hij lakt erg fijn en zonder strepen. Toen ik één dun laagje aan had gebracht waren er nog wel wat kleine plekjes die een extra laagje nodig hadden. Hij is dus bij twee dunne laagjes helemaal dekkend en heeft een erg mooie glans.

Ik twijfelde lang welke lakjes van de Hidden World collectie ik wilde kopen, maar ben blij dat ik ze uiteindelijk toch alledrie meegenomen heb. Als je een van de kleurtjes nog wil hebben moet je snel zijn, want het is een limited edition en de lakjes gaan vaak vrij snel. Op de website van Catrice kan je ook de rest van deze limited edition bekijken.

Catrice Hidden World is te koop bij kruidvat en de nagellakjes kosten, net zoals de lakjes in het vaste assortiment, €2,49 per stuk. Deze week krijg je het tweede product voor de halve prijs, dus zou je er nog korting op kunnen krijgen.

Wat vind jij van de Hidden World Limited Edition?