vrijdag 27 januari 2012

Catrice-Producten-Uit-Assortiment Nagellak #4

Er lijkt geen eind aan te komen, maar ik heb nog drie lakjes van Catrice die uit het assortiment zullen gaan. Ik heb ze in sommige filialen nog zien staan, dus het kan zeker nog handig zijn om deze swatches eens even te bekijken en te bedenken of je er toch niet nog eentje van zou willen. Voor je het weet zijn ze namelijk niet meer te koop en wie weet grijp je dan toch wel een erg mooi lakje mis.
Als eerste heb ik I'm A Star... om aan jullie te laten zien. De kleur vind ik alleen lastig te omschrijven. Gelukkig komt de foto heel erg overeen met hoe het lakje er in het echt uit ziet. Het is een legergroen-achtig kleurtje met een mooie goude shimmer. Hij lijkt best veel op Welcome To The Jungle uit een oudere LE van Catrice, maar deze heb ik niet, dus ik kon hem niet heel goed vergelijken. Hij lakt erg fijn en dekt perfect met twee laagjes. Echt een mooi kleurtje voor de winter als je het mij vraagt!
Let's Mauve On is een metallic roze lakje. Hij lijkt erg veel op het roze lakje uit de Essence Magnetics nagellakjes en ik zal deze ook zeker nog een keer gaan vergelijken. Ik heb gehoord dat hij ook fijn werkt om mee te stempelen, maar dat heb ik nog niet uitgeprobeerd. Hij dekt wel goed, dus ik kan me zeker voorstellen dat je hem als stempellak kan gebruiken. Als gewone lak op je nagels vind ik het een oké lakje. Hij lakt een beetje streperig, waardoor het uiteindelijke resultaat een beetje tegenvalt. De grootste strepen verdwijnen tijdens het drogen wel, maar toch blijf je wat onregelmatigheden zien. Jammer, want het is wel een bijzonder kleurtje dat je niet zo vaak tegenkomt. Hij droogt wel lekker snel, zoals ik van de meeste Ultimate Nail Laquers gewend ben.
En dan het laatste lakje uit deze post, die jullie al een keer voorbij hebben kunnen zien komen, omdat ik hier al eerder een keer een artikeltje over had geschreven. Desondanks wilde ik hem opnieuw swatchen, omdat ik nu een betere manier heb gevonden om de lak beter over te laten komen op de foto. Toch is Am I Blue Or Green? een moeilijke lak om op de foto te zetten, want in het echt is hij wel wat groener. Hij dekt in twee dikkere laagjes of in drie dunne laagjes. Hij wordt wel snel een beetje dikker en lakt daardoor wat lastig en streperig. Dat is eigenlijk de enige reden dat ik deze lak met crème finish niet zo vaak op mijn nagels draag. Ik heb het geduld meestal niet om deze lak mooi en dekkend aan te brengen. Toch vind ik het een erg mooi kleurtje en voor net iets meer dan een euro zou ik hem toch nog gaan halen. Althans, als je van lichtblauw/groen op je nagels houdt natuurlijk!

Weer drie mooie lakjes, maar de laatste twee lakten deze keer wat minder fijn. Erg jammer, maar toch vind ik het mooie kleurtjes. Als je het ook een mooi kleurtje vindt, kun je het natuurlijk altijd gewoon even proberen en zeker voor €1,25 die je er nu voor betaalt, kan het eigenlijk niet mis gaan.

Catrice Ultimate Nail Laquers zijn te koop bij Kruidvat en Trekpleister en omdat deze lakjes uit het assortiment gaan kosten deze op dit moment nog maar €1,25. Als je een van deze kleurtjes nog zou willen hebben moet je echter wel opschieten, want voor je het weet zijn ze foetsie, verdwenen!

Heb jij nog een lakje of andere product van Catrice gekocht met de korting?