dinsdag 3 januari 2012

Herôme W.I.C. Inspired By Denmark #1

Een tijdje geleden had ik deze lakjes van Herôme gewonnen. Ik had van dit merk één lak in mijn bezit en vond deze erg fijn, dus ik werd er zeker vrolijk van toen de Inspired By Denmark collectie op de deurmat viel. Swatches van de andere lakken volgen natuurlijk nog, maar voor vandaag heb ik drie kleurtjes voor jullie.
Herôme over Aarhus:
Deze hemelse blauwe kleur past bij de stad Aarhus. De naam stamt af van zijn locatie dichtbij de Aarhus rivier. De stad is vol met jongeren die bijdragen aan een sfeervol en levendig uitgaansleven. Blauw is een verassende trend, het is een frisse kleur in aanvulling op de gebruikelijke donkere tinten tijdens de winter. Ervaar de luchtige en trendy stad Aarhus met deze blauwe kleur van W.I.C. Aarhus is makkelijk te combineren met een zwarte jurk of navy blauwe jeans, voor zowel formeel als casual.
Wat een mooie helderblauwe kleur is dit! Ik vind glitters en shimmers prachtig, maar een mooi zuiver crèmelakje kan ik ook zeer waarderen. Hij dekte in één laag al best goed, maar door mijn lange nagels heb ik toch nog een tweede laag aangebracht. Hij lakte verder fijn alleen droogde wat langzamer dan ik gewend ben van mijn andere lakken.
Herôme over Odense:
Odense neemt je mee naar één van de bekendste sprookjesverhalen.

De Kleine Zeemeermin, dat geschreven is door een inwoner van deze betoverende stad.  Ook is Odense gekenmerkt door haar prachtige kastelen aangezien Denemarken een lange geschiedenis heeft van Koninklijke families. Door deze rijke geschiedenis en sprookjesverhaal met haar “green fantasy”, heeft Odense de W.I.C. kleur groen gekregen. Geef jezelf “groen licht” met W.I.C. Odense en speel met mooie bloemen prints deze winter. 
Toen ik dit kleurtje zag, dacht ik dat ik deze niet zo vaak zou gaan gebruiken. Het is niet echt een kleurtje naar mijn smaak en ik zou hem zelf ook nooit gekocht hebben. Toch vind ik hem op mijn nagels best wat hebben! Het is een mooiere kleur dan ik had verwacht en ik vind hem vooral erg mooi in combinatie met een spijkerbroek. Ook deze dekking was weer dik in orde. Ik heb twee laagjes gebruikt en hij lakte prima! Bij deze duurde het jammer genoeg ook best lang voordat hij echt droog was. Maar ja, daar hebben we Dry Dops of een sneldrogende top coat voor!
Herôme over Aalborg:
Zoals Forrest Gump al zei ‘Life was like a box of chocolates…’ kan van deze stad gezegd worden dat het de ene zoete verrassing na de andere is. Aalborg is een levendige stad waar alles mogelijk is en dus een stad vol avontuur. Daarom is deze stad gelinkt aan bruin, om je avontuurlijke kant te accentueren. W.I.C. Aalborg kan gematched worden met de cantaloupe trend of met een andere zachte kleur. Dit allemaal om je avontuurlijk maar stijlvolle look compleet te maken.
Een echt donkerbruin chocoladekleurtje! Ik had wel al een aantal bruine kleurtjes, maar deze zijn allemaal een stuk lichter, dus ik ben erg blij met deze prachtige donkerbruine lak. Dit lakje zou bij mij wel met één laagje kunnen. Ik gebruik eigenlijk zelf standaard twee laagjes, maar deze dekte nog net even iets beter dan de andere twee kleuren, dus kan prima met één laagje. De droogtijd was ook weer net wat langer, maar ik denk dat dit bij alle lakken van deze collectie is. Ik vind dat niet zo'n groot probleem, cuz I love these polishes!

De eerste drie lakjes van de collectie zijn al stuk voor stuk erg mooi en volgens mij doen de andere drie daar niet voor onder! De droogtijd viel wat tegen, maar was ook niet slecht ofzo. Een paar minuutjes langer wachten dat heb ik voor deze mooie lakjes wel over!

Herôme W.I.C. is te koop bij o.a. Douglas en in de Herôme Webshop. De lakken kosten €7,50 per stuk en €12,50 voor twee. Wat prijziger dan bijvoorbeeld een lakje van Catrice, maar de mooie kleuren zijn het echt wel waard! Kijk op de website van Herôme voor meer informatie en om te kijken welke kleuren van de World Inspired Colours iets voor jou zijn!

Heb jij al een Herôme W.I.C. lakje? Welke kleur zou jij graag willen hebben?