donderdag 19 januari 2012

Catrice-Producten-Uit-Assortiment Nagellak #2

Het wordt wel een beetje eentonig, maar ik heb weer een aantal lakjes van Catrice voor jullie en langer wachten wilde ik niet doen, want de lakjes vliegen de winkels uit! Dat is natuurlijk ook wel logisch aangezien dit je laatste kans is om ze nog te pakken te krijgen en dan ook maar voor het luttele bedrag van €1,25.
Het lakje op deze foto is Plum Play With Me. Dit lakje heb ik al erg lang in mijn stash en heb ik zeker vaker gedragen. Het is een mooi donkerpaarse crèmelak, die fijn lakt en prima dekt in 2 laagjes. Ook droogt hij gewoon snel, zoals de meeste lakjes van Catrice. Meer dan dat kan ik over dit kleurtje eigenlijk niet zeggen. Houd je van paarse lakjes en heb je deze nog niet in je collectie, dan zou ik zeker even gaan kijken of je hem nog kunt scoren.
Purplelized is volgens mij een lak die al op veel blogs voorbij is gekomen en ik snap zeker waarom, want het is een bijzonder kleurtje. Het is een donkerpaarse lak met een soort metallic finish met een mooie opvallende shimmer erin. De shimmer die je in het flesje ziet is op je nagels ook heel erg mooi te zien en dat is wat dit lakje zo bijzonder maakt. Ik was wel een beetje bang dat hij wat streperig zou lakken, maar dit was helemaal niet het geval en hij dekte ook nog eens in twee laagjes. Heel erg tof!
Run Forest Run is een kleurtje dat wat verwarring met zich meebracht. Een tijdje geleden was er namelijk nog een lakje die dezelfde naam had. Die kleur was echter een stuk donkerder dan de tweede versie en het zoeken naar swatches wordt er ook niet makkelijker op. Dit is de kleur die je nu als het goed is in de winkel kunt vinden. Een mooi groen crèmekleurtje, die met een laagje al vrijwel dekkend was! Als je korte nagels hebt, denk ik dat 1 laagje volstaat, maar met lange nagels zou ik toch gewoon voor twee dunne laagjes gaan. De droogtijd is verder prima, dus daar hoef je het ook niet voor te laten. Hij lakt fijn en het is een mooi kleurtje.

Ik ben erg positief over de lakken van Catrice en dat komt gewoon omdat ze echt bijna allemaal super fijn zijn. Ik heb maar weinig lakjes van dit populaire budgetmerk waar ik niet tevreden over ben en dat is natuurlijk ook de reden dat ik er zoveel heb. Als je een van deze kleurtjes erg mooi vindt, zou ik je zeker aanraden nog in de winkel te gaan kijken of hij er nog is. 

Catrice Nail Laquers zijn te koop bij Kruidvat en Trekpleister en kosten normaal €2,49. Omdat deze kleurtjes uit het assortiment zullen gaan eind deze maand, kun je ze nu halen voor maar €1,25. 

Wat vind jij van de nagellak van Catrice?