vrijdag 25 november 2011

Essence Vampire's Love Nail Polish

Ik hou helemaal niet van films, series of boeken met vampieren, maar deze Limited Edition sprak me zeker aan. Ik wilde eigenlijk bijna alle producten wel hebben na het zien van de persfoto's, maar toch is het altijd even afwachten wat in de winkel nog steeds zo mooi is. Ik was zeker niet teleurgesteld en heb een aantal dingen gekocht, waaronder - hoe kan het ook anders? - alle nagellakjes!
De lakjes hebben in ieder geval één ding gemeen: glitters! In het ene lakje zijn ze opvallender dan in het andere lakje, maar ik vind ze allemaal stuk voor stuk prachtig! Ik ben benieuwd of jullie er ook zo over denken.
Nummer 1 Gold Old Buffy is gelijk mijn favoriet van deze collectie! Het is een prachtige zwarte lak met groen/goude glitters erin. De glitters zijn niet heel subtiel, maar ik vind dat bij deze kleurcombinatie heel mooi. Hij lakte fijn en dekte al erg goed in één laagje, maar met twee laagjes is hij toch wat intenser en dat vind ik mooier. I can add a new one to my favorites!
Deze mooie blauwe lak met zilvere glitters dekte al goed in één laagje! Dat is erg handig als ik een keer maar een paar minuutjes tijd heb om mijn nagels te lakken. Dan ben je in één laagje gewoon klaar. De glitter in Into the dark is een stuk subtieler dan bij het vorige lakje, maar ook heel mooi! Hij lakte verder fijn en helemaal niet streperig.
Mijn tweede favoriet van deze collectie is deze prachtige paarse lak True Love. Toen ik deze nagellak in de winkel zag was ik al verliefd, maar toen ik hem op mijn nagels aan het bewonderen was was het echt true love. Wat een prachtige zilvere shimmer zit er in dit lakje en de kleur paars vind ik ook erg mooi! Hij lakte ook weer erg fijn en ziet er op z'n mooist uit met twee laagjes. So pretty!
Het begint misschien een beetje eentonig te worden, maar met het lakje The Dawn Is Broken ben ik ook heel blij! Ik ben al een tijdje op zoek naar een echt licht grijze nagellak. De meeste grijze kleurtjes die ik koop vallen op mijn nagels toch een stuk donkerder uit dan ze in het flesje zijn, maar bij deze is dat niet zo. Het is echt een mooi lichtgrijs kleurtje met hele kleine zilvere en zwarte glitters. Hij lakte ook weer fijn en dekte in twee laagjes. Wat een mooie kleurtjes allemaal! Mijn zoektocht naar een lichtgrijs lakje gaat nog wel door, aangezien ik ook nog graag een lichte crème lak zou willen, maar met deze lak ben ik ook erg blij en het is een goede toevoeging aan mijn veel te snel groeiende nagellakstash. I'm too afraid to count them!
Als laatste nog naar mijn mening het minst bijzondere kleurtje, maar toch ben ik er zeker ook blij mee: Hunt Me If You Can. Het is een diepzwarte lak met zilvere glitter en shimmer. Het effect is maar heel subtiel, maar dat maakt hem zeker draagbaar voor mensen die liever geen discobal nagels willen. Het is net even aparter dan een gewone zwarte crème lak. Deze lakt ook weer prima en dekt in twee laagjes. 

Jullie horen het al wel. I love these nail polishes! Ik zou er ook niet één aan kunnen raden ofzo. Het zijn allemaal stuk voor stuk fijne lakjes, die goed dekken, dus als ik een tip moet geven zou ik zeggen koop het kleurtje of de kleurtjes die jou het meest aanspreken. Dan kan het bijna niet mis gaan! 

Deze lakjes zijn onderdeel van de Vampire's Love Limited Edition van Essence en zijn nog maar kort verkrijgbaar en op = op! Ik ben nog een aantal kruidvat winkels tegengekomen waar een deel van de lakjes nog staan, dus ga zeker nog even kijken als je het niet zeker weet. Ze zijn populair, so be quick! Ze kosten €1,79 per stuk. Zo'n lage prijs is natuurlijk helemaal mooi meegenomen met deze mooie lakjes. 

Wat vind jij van de lakjes van deze LE van Essence? Ben jij er net zo enthousiast over als ik of had je liever wat andere kleuren gezien?