donderdag 3 november 2011

Favorieten Oktober

Wat gaat de tijd toch snel! Het is alweer november, dus tijd voor mijn favorieten van de afgelopen maand. Ik heb nagedacht welke producten ik de afgelopen weken veel heb gebruikt en ga jullie dus mijn vijf favoriete producten laten zien.
Douchen doen we allemaal regelmatig en ik wissel vaak af met verschillende merken en soorten douchecrème. Deze maand greep ik toch best vaak naar de Nivea Free Time Douchecrème. Het heeft een lekker frisse geur, wat ik een groot pluspunt vind. Want douchen met een product waarvan je de geur niet lekker vind is aan mij niet besteed. Ook maakt het mijn huid goed schoon en droogt hem niet uit. Gewoon een fijne douchecrème dus, die doet wat een douchecrème voor mij zou moeten doen.

Mijn haar wordt de laatste tijd sneller vet dan een tijd geleden, dus daarom heb ik een droogshampoo aangeschaft. Zo kan ik 's ochtends mijn haar net wat schoner maken als ik geen tijd meer heb om snel mijn haar nog even te wassen. Het is echt een uitkomst voor mij! Even sprayen, inmasseren en uitborstelen en je haar is ineens een stuk minder vet en kan nog wel een dagje zonder wasbeurt. Ik kan niet meer zonder! Je hebt een grote bus voor bijna 4 euro.
Ik houd helemaal niet zo van lipgloss, maar deze lipgloss gebruik ik toch heel vaak. De Rimmel London Stay Glossy lipgloss heeft voor mij echt een perfect kleurtje. Hij geeft een mooie roze glans, maar is niet zo in your face. Perfect voor dagen dat ik geen zin heb om op te letten of de kleur nog goed op mijn lippen zit. Hij plakt een beetje, maar daardoor blijft hij best lang zitten. De kleur staat niet (meer?) op de huls, dus ik weet niet welke kleur ik heb. Volgens mij kost hij iets minder dan 10 euro, maar bij kruidvat of etos zijn vaak genoeg aanbiedingen.

Het Catrice Lakje van de Bohemia Limited Edition is een van mijn favoriete lakjes geworden. Zo'n soort kleurtje had ik nog helemaal niet, maar ik vind hem prachtig! Je kunt de swatch (en de swatches van een ander lakje uit deze LE) hier bekijken. Zoals ik in dat artikel al zei houd ik niet zo van bruine kleurtjes, maar dit kleurtje valt bij mij helemaal in de smaak.

Nu ik met de Nail Art Challenge bezig ben heb ik zeker veel gehad aan dit nail art kwastje. Ik kan er vanalles mee op mijn nagels tekenen en zal hem bij de komende challenges ook vast nog vaak gebruiken. Dit kwastje komt uit de webshop Papapa waar ik een bestelling had geplaatst, maar nail art kwastjes zijn bij meer shops te koop.

Dit waren de vijf producten die ik de afgelopen maand veel gebruikt heb en ik zal ze zeker nog veel langer blijven gebruiken. Een aantal van deze producten ga ik ook zeker opnieuw kopen wanneer ze op zijn, ze zijn niet voor niet mijn favorieten natuurlijk! 

Wat zijn jouw favorieten van de maand oktober?