donderdag 24 november 2011

I'm back!

Het is je misschien wel opgevallen dat ik al een tijdje geen berichten heb gepost op mijn blog en ik heb het verschrikkelijk gemist! Pas als je het een tijdje niet doet merk je hoe leuk je het eigenlijk vindt!
Ik ben een aantal keer ziek geweest. Het waren verschillende dingen (denk aan hoofdpijn, buikpijn, duizelig) en ik had er last van in korte periodes, maar het was gewoon erg vervelend en ik was he-le-maal uitgeput. Daarbovenop kwam ook nog dat ik tentamenweek heb gehad en hiervoor dus veel moest leren. Gelukkig is dit goed afgelopen en heb ik de belangrijkste toets in ieder geval al gehaald!

Het gaat nu al een stuk beter. Ik doe wel nog een beetje rustig aan, maar toch wil ik het bloggen graag snel weer oppakken. Ik heb het bedenken en maken van leuke blogposts en het lezen van jullie lieve reacties erg gemist en hoop dat jullie een beetje begrijpen waarom ik de laatste paar weken mijn blog niet bij heb kunnen houden. I hope you can forgive me!

Morgen komt het eerste artikel weer online en vanaf dan ga ik in ieder geval ernaar streven minstens om de dag een post klaar te hebben voor jullie. Soms misschien zelfs een per dag, maar dat ligt een beetje aan hoeveel ik moet doen voor school en hoe ik me voel natuurlijk. Ik heb in ieder geval genoeg inspiratie om een aantal maanden vol te schrijven, dus aan het gebrek aan inspiratie en ideeën zal het niet liggen!

Hope to see you all tomorrow to check out my post!