dinsdag 29 november 2011

Shoplog #3

Ik ben er een tijdje tussenuit geweest, maar dat betekent natuurlijk niet dat ik mijn winkelbezoekjes de afgelopen tijd heb uitgesteld. Hoe druk ik het ook heb, de winkeltjes worden door mij niet overgeslagen! Ik ga wel minder vaak, maar met een aantal leuke limited editions op het oog ben ik af en toe toch naar de stad geweest en heb ik een aantal dingen gekocht, die ik vandaag aan jullie wil laten zien.
Om maar met het saaiste - maar zeker niet minst belangrijke - te beginnen: etos wattenschijfjes. Ik gebruik dagelijks minstens 5 van deze watjes (behalve op dagen dat ik geen make-up gebruik ofcourse!) en als ik mijn nagellak afhaal nog meer natuurlijk. Deze watjes vind ik gewoon prettig in gebruik en ze zijn lekker goedkoop.
Batiste Dry Shampoo Original is de enige droogshampoo die ik ooit heb gebruikt, maar ik vind hem fijn en blijf hem opnieuw kopen. Het is gewoon een handig product op zo'n dag waarop je geen tijd hebt om je haren nog te wassen, maar je haar wel wat vettig oogt. Deze koop ik standaard opnieuw wanneer hij op is en hij kost €3,99. 
Dove deo's zijn gewoon mijn all-time-favorites! Soms probeer ik tussendoor een andere, maar uiteindelijk grijp ik toch weer naar mijn Dove deodorant. De subtiele geur vind ik heel fijn en hij werkt voor mij gewoon goed, dus ook dit is weer een re-buy.
En dan nu de aanleiding van mijn bezoekjes aan de stad: Vampire's Love. De nieuwste limited edition van Essence, die mij erg aansprak. De lakjes hebben jullie al kunnen bewonderen in een eerder artikel en ik heb zeker geen spijt van deze aankoop, wat een prachtige lakjes. Every one of them!
Maar dat was niet het enige wat ik heb gekocht van deze LE. De lipstain in de kleur True Love, de blush gelée en de shimmer powder gingen ook mijn winkelmandje in! Vooral met de lipstain ben ik erg blij en als het lukt met foto's maken zal ik deze ook nog wel in een artikeltje laten zien. De prijzen varieerden van €2 tot €4. Lekker budget dus, zoals we gewend zijn van Essence!
Ook Catrice is met een nieuwe limited edition gekomen: Welcome To Las Vegas. Deze collectie sprak mij een stuk minder aan dan Vampire's Love, maar toch wilde ik hier ook een paar dingetjes van hebben. Ik heb het licht goude lakje, het zwarte lakje met glitters en de transparent fixing powder gekocht. Ik weet nog niet of ik de poeder echt wel wil gebruiken, want dan is de mooie afbeelding na twee keer vegen weg. Maar aan de andere kant is het ook weer zonde om hem niet te gebruiken. Ik weet het gewoon nog niet, maar totdat ik een beslissing neem ligt deze gewoon mooi te wezen tussen mijn make-up spulletjes!
Ook van de producten uit het vaste assortiment heb ik wat dingen meegenomen. De studio nails nagellakremover in een potje was iets waar ik gewoon erg benieuwd naar was. Ik had het niet echt nodig, maar wilde het gewoon een keer uitproberen. 
De Nail Art Express Dry Drops had ik al in huis, maar aangezien ik deze druppeltjes echt ALTIJD gebruik als ik mijn nagels lak leek het me slim alvast een back-up te halen. En ze kosten maar €1,99, dus die keus is dan makkelijk gemaakt. 
De stempel plaatjes van Essence had ik al een tijdje in huis, maar toen ik voor het schap stond zag ik er ineens een met designs die ik nog niet had. Die moest met mij mee naar huis! Er staan vooral french manicure designs op en ik kan niet wachten om er een paar uit te proberen. 
Het lijkt niet op te houden, maar hier dan toch de laatste aankoopjes! De Infinite Matt Foundation van Catrice is een re-buy. Ik vind hem erg fijn en aarzelde dan ook niet om hem opnieuw te kopen en dat er toevallig een aanbieding was bij kruidvat dat was op dit moment gewoon mooi meegenomen.
Ook heb ik een blush van Catrice gekocht. Ik gebruik niet zo vaak blush, maar heb toch vooral roze blushes. Dit is een mooi licht perzik kleurtje genaamd Peach Sorbet. Ik heb hem inmiddels al een aantal keer gebruikt en ik vind hem erg fijn en de kleur vind ik prachtig.
Als laatste in deze lange opsomming van aankopen moet ik nog de Max Factor False Lash Effect Fusion Mascara noemen. In de kruidvat aanbiedingen voor mijn extra voordeelkaart kon je deze mascara aanschaffen voor een zeer lage prijs. De exacte prijs weet ik niet meer, maar volgens mij was het ongeveer een tientje of minder. Ik was al benieuwd naar deze mascara en het was tijd om mijn huidige mascara weg te gooien, dus ook over deze aankoop heb ik niet al te lang nagedacht en ik heb er geen spijt van! 

Dit waren de producten die ik de afgelopen tijd in mijn afwezigheid gekocht heb. Het lijkt allemaal heel veel, maar het is natuurlijk wel verspreid over een langere tijd en het zijn allemaal stuk voor stuk producten waar ik erg blij mee ben en die ik dus zeker ook vaak zal gebruiken. Geen miskopen dus deze keer! Een aantal van deze producten zullen jullie nog wel voorbij zien komen in de komende artikelen.

Wat heb jij de laatste tijd allemaal gekocht? En heb je spijt van een van je aankopen?

Ik zou het erg fijn vinden als jullie mijn poll in de rechterzijbalk in willen vullen. Duurt minder dan een minuutje en het zou mij heel erg helpen! Alvast bedankt!