vrijdag 14 oktober 2011

Bestelling Webshop Papapa

Via via via kwam ik op de webshop papapa terecht waar allerlei nagellakjes en spulletjes voor nail art voor verschrikkelijk lage prijzen werden verkocht. Toen ik er achter kwam dat ook de verzendkosten wel meevielen kon ik niet anders dan wat spulletjes bestellen natuurlijk, maar toen bleek dat ik een code had gekregen voor gratis verzending en werd het allemaal nog goedkoper. Sounds perfect.
Het merk Safari kende ik wel, maar ik had hier nog helemaal niks van. Daarom heb ik een aantal dingetjes besteld, omdat ik het altijd leuk vind een nieuw merk uit te proberen. Het rode lakje leek me mooi en ik was al een tijdje op zoek naar een licht grijs lakje en hoop dat ik er bij deze een gevonden heb. Deze lakjes kosten allemaal tussen de 1 en 2 euro, dus zeker goedkoop! Het fluorroze lakje, de lipgloss en de oogschaduw zaten samen in een pakketje voor een euro of 3, dus dit leek me leuk om uit te proberen. Jammer genoeg is de oogschaduw tijdens het verzenden gebroken, maar eerlijk gezegd ging het mij meer om het lakje en de lipglos, dus maakt het me niet veel uit. 
In de Papapa webshop worden ook veel nail art spulletjes verkocht. Hexagons, sterretjes, stickers, rhinestones, gedroogde bloemen, glitters en nog veel meer! Als je van nail art houdt zou ik zeker even een kijkje gaan nemen. Ik heb zilvere sterretjes en blauwe kleine hexagons besteld en kreeg de paars/roze kleine hexagons er als extraatje bij. How nice is that? Deze zakjes kosten meestal 1 euro of zelfs minder. Dat is toch bijna geen geld!
Ook heb ik nog wat tools besteld. Een dotting tool met twee verschillende maten voor een paar euro en alle andere tools op deze foto hebben mij ongeveer €1 per stuk gekost. Behalve het houten stokje, die kostte maar €0,10. Ik begrijp niet echt hoe de producten zo goedkoop kunnen zijn, maar mij hoor je niet klagen hoor! Ik heb twee nail art kwastjes gekocht. Een hele dunne en een wat dikker kwastje, zodat ik verschillende dingen uit kan proberen. Het houtje leek me handig om de hexagons, sterretjes of andere dingen op te pakken en op mijn nagels te kunnen doen. Daarbij heb ik nog een pincet en een bokkepootje besteld. De rode striper was in de aanbieding voor een euro en daardoor kon ik het natuurlijk ook niet laten om deze in mijn winkelmandje te stoppen. 

Al met al heb ik dus vooral wat dingetjes besteld om mee te gaan experimenteren. Het was allemaal lekker goedkoop en in totaal kwam het bedrag van al deze spulletjes uit op ongeveer €15. Voor dit bedrag kan ik weer lekker een tijdje aanrommelen met nail art en wie weet kan ik ze wel gebruiken in een van mijn Nail Art Challenges. Laat me weten in de comments als je van een bepaald product uit mijn bestelling een review wil lezen of swatches wil zien!

De verzending en service is ook zeker goed. Je krijgt een extraatje en binnen een paar dagen na het plaatsen van de bestelling heb je alle producten netjes verpakt binnen. Ik zou echt iedereen die van nagellak en/of nail art houdt aanraden om even rond te neuzen in deze webshop. De prijzen zijn zeer laag en de verzending is ook helemaal niet zo duur. Ze hebben nog veel meer verschillende dingen in de shop, dus ga ook zeker even een kijkje nemen als deze spulletjes je niet zo aanspreken. 

Kende jij de Papapa webshop al?