zondag 20 mei 2012

The Body Shop Zomergeurtjes

De gelimiteerde zomergeuren van The Body Shop waren al eventjes uit en ik twijfelde steeds of ik ze moest halen of niet. Ik wilde de zomer versie van White Musk sowieso hebben, omdat ik van de originele en de Libertine helemaal weg ben, maar ook de andere geuren spraken me aan. Een tijdje geleden had ik een erg goede deal gemaakt bij The Body Shop, al zeg ik het zelf. Ik kreeg korting bovenop korting bovenop korting en kon zo voor een super voordelige prijs alledrie de geuren kopen samen met een mini shea body butter. 

Op de website kreeg je 25% korting op alle geuren van dit merk. Daarbovenop kreeg ik ook nog 10% korting door mijn Love Your Body Card. Daarbovenop had ik ook nog een kortingscode ergens vandaan gehaald waarmee ik als ik 2 producten kocht, 10% korting kreeg en als ik 4 producten kocht, 20% korting. Omdat de drie geuren bij elkaar op meer dan €30 uitkwam kon ik de mini shea body butter er voor €1,- bij kopen, waardoor ik dus 4 producten kocht en dus 20% kreeg in plaats van 10%. Do you follow? 
Simpel gezegd kwam het erop neer dat ik i.p.v. bijna €65, maar €33,03 kwijt was voor deze vier producten bij elkaar. Goede deal toch?
Van de White Musk Sun Glow Eau de Toilette wist ik meteen al dat ik hem wilde hebben. Een zomerse variant op een van mijn favoriete geurtjes kan ik natuurlijk niet aan mijn neus voorbij laten gaan. De flacon ziet er prachtig uit en je krijgt maar liefst 60 ml!
Deze geur wordt vooral omschreven als sensueel en hier ben ik het helemaal mee eens. Soms zijn sensuele en verleidelijke geuren erg zwaar, maar bij deze vind ik dat zeker meevallen. Waarschijnlijk komt dit omdat het een zomergeurtje is. Op warme zomerdagen vind ik het in ieder geval niet erg fijn om een erg zwaar luchtje op te hebben. 
Je ruikt citroen, pioen, sandelhout en natuurlijk muskus en ik denk dat veel vrouwen deze geur lekker zullen vinden. De eau de toilette blijft iets langer hangen dan de andere twee geurtjes, maar nog moet ik op een dag een keer of twee bijsprayen. Ik vind het helemaal niet erg, maar als je dit liever niet doet zou ik voor de eau de parfum van de White Musk uit het vaste assortiment gaan. 
€19,95 - 60 ml
Dreams Unlimited Sun Fresh is de meest frisse geur van de drie. Het belooft een energieke en levendige geur te zijn met geurnoten als mandarijn, zeewater, watermeloen, neroli en Florentijnse iris. Het is dus zowel een bloemige als fruitige geur en ik houd er wel van. De flacon vind ik erg mooi, door het kleurverloop in de fles. Het geeft meteen een fancy uitstraling. Dit geldt natuurlijk ook voor de andere twee flacons trouwens, die hetzelfde kleurverloop hebben, maar dan met andere kleuren.
Ik vind dit geurtje wel de minste van de drie, maar dat komt omdat ik dol ben op Musk en ik meer van de wat zwoelere geuren houd, maar een fris geurtje voor de zomer is altijd welkom natuurlijk. Hij blijft niet heel lang hangen, maar het is dan ook een eau de toilette. Ik vind het niet zo erg om hem af en toe bij te spuiten during the day.
€19,95 - 50 ml
Love ETC... Sun Kiss heeft weer zo'n prachtig zomers flesje en bevat 50 ml. The Body Shop omschrijft deze geur als spannend, speels, flirterig en ondeugend. Dit vind ik echt zo'n geurtje voor op warme zomeravonden! Men kan in de geur bergamot, nectarine, neroli, jasmijn, sandelhout en amber ontdekken.
Deze geur komt bij mij op nummer twee te staan. De geur van White Musk blijft dus met stip op nummer één voor mij, maar de andere twee geuren zal ik zeker ook regelmatig gaan gebruiken. Ik houd nou eenmaal van afwisseling en anders is mijn favoriet natuurlijk ook veel te snel leeg.
€19,95 - 50 ml

Het zijn geuren die maar een beperkte tijd verkrijgbaar zullen zijn, dus ben wel snel als je ze echt heel graag wilt hebben. Er is van elke geur ook nog een body purree te koop voor €11,95, die ervoor zou kunnen zorgen dat de geur van jouw favoriet langer zal blijven hangen. Ga naar de webshop of naar de winkel en ga er in ieder geval even aan snuffelen, want voor je het weet zijn ze weer uit de winkels verdwenen. 
De geur van een parfum is erg persoonlijk, dus probeer hem altijd even uit op je huid en wacht daarna een tijdje. Zo komt de geur helemaal tot bloei en kom je thuis niet voor verrassingen te staan.

Heb jij een van de zomer limited edition geuren van TBS gekocht?