donderdag 10 mei 2012

Catrice Revoltaire Nagellak

Revoltaire is een populaire limited edition, maar waar ik nog niet zoveel over gelezen heb zijn de lakjes! De lipstick in de kleur colour bomb konden jullie hier al bekijken en vandaag is het dus de beurt aan drie lakken. De andere twee kleuren spraken me niet erg aan, maar deze drie kleurtjes zijn echt typische 'Vera-kleurtjes'. Lekker fel en opvallend!
Innocent Toxin deed mij erg denken aan het nieuwe lakje ACid/DC uit het vaste assortiment van hetzelfde merk. Toch heeft deze een aparte shimmer. Ik heb ACid/DC niet in mijn stash en daarom heb ik ervoor gekozen om dit kleurtje te kopen. De lak uit het vaste assortiment zou ik 'altijd' nog kunnen kopen en de shimmer zag er subtiel, maar mooi uit!
Op deze foto kun je de shimmer nog iets beter zien. Hij is echt heel subtiel, maar geeft wel een mooi effect in het flesje. Ik vroeg me wel af of de shimmer ook op de nagels te zien zou zijn. Het is echt een felgroene kleur, die je niet moet dragen als je het liefst niet al te opvallende nagels wilt. I love myself some brights, so i don't mind!
Je kunt wel zien dat hij opvallend is en ik vind hem super leuk! De shimmer is, zoals ik had verwacht niet heel opvallend, maar als je goed kijkt zie je hem wel. De lakken hebben allemaal het 'nieuwe' kwastje. Deze zijn best breed, maar ik vind het fijner werken dan de oude kwastjes. Hij lakt fijn en dekt in twee laagjes. Gewoon een fijne lak met een mooi kleurtje dus.
De naam Colour Bomb is een veelvoorkomende kleurnaam in deze collectie. De blush, een lipstick en dit lakje heten alledrie zo. Ik vind het een beetje jammer, maar aan de andere kant ook wel weer leuk. Ik vind het vervelender als Catrice bijvoorbeeld twee lakjes dezelfde kleur geeft. Dit zijn ten minste nog verschillende soorten producten. Het is een mooie koraal rode kleur. Ik vind het echt zo'n kleur, die fel is, maar toch wel draagbaar. 
Ik vind het een erg mooie kleur! Het doet me een beetje aan tomaatjes denken. Ik denk dat veel meiden deze lak mooi zullen vinden en ondanks dat hij wel opvallend is hem toch veel makkelijker zouden dragen dan Innocent Toxin. Ook dit lakje is fijn in gebruik en dekt mooi met twee laagjes.
Mission Lilac is een mooie warme kleur. Waar de naam van de lak vandaan komt weet ik niet, want het is in ieder geval geen lila kleurtje. Ook deze lak heeft een crèmefinish en bevat dus geen shimmer. 
De kleur op mijn nagels komt goed overeen met de kleur in het flesje. De dekking verraste mij, want deze lak dekt al in één laagje (de foto). Ik denk dat ik twee laagjes toch iets mooier zal vinden, maar het is fijn om te weten dat als je een keer haast - ik lak mijn nagels vaak net voordat ik wegga - hebt, je aan één laagje ook genoeg hebt. Ook deze lak is niet te dun en niet te dik en brengt dus fijn aan. 

Gewoon allemaal fijne lakken dus, die allen goed dekken. De kwaliteit viel me zeker mee! Spreekt een van deze kleuren je aan en zou je er een willen hebben dan moet je wel snel zijn, want voor deze collectie geldt: OP=OP.
De schappen die ik nog heb gezien hadden alleen de blush helemaal niet meer, maar de oogschaduwpalletjes, lakjes en lipsticks in ieder geval nog wel. Deze lakken kosten €2,49 en deze week is er nog 1+1 gratis op alle nagelproducten. Nog een rede om niet te lang te wachten dus!

Welke kleur vind jij het mooist?