zondag 6 mei 2012

Winactie 100 volgers!

Ik zat er al een tijdje over na te denken een winactie te houden op mijn blog, maar het kwam er steeds niet van. Maar.. toen ik zag dat ik én op Bloglovin' én op Twitter 100 volgers had kon ik natuurlijk niet langer meer wachten. Ik ben nu inmiddels alweer een tijdje aan het bloggen en vind het nog steeds super leuk. Elke volger die erbij komt maakt me weer blij en daarom wil ik mijn bezoekers die steeds weer terug komen om mijn artikelen te lezen en lieve comments achter te laten bedanken door een kleine prijs weg te geven!
Het is geen mega winactie met een pakket t.w.v. €385656, maar gewoon een simpel klein pakketje voor één van mijn lieve volgers. Sowieso vind ik het veel leuker om meerdere kleinere pakketjes weg te kunnen geven, zodat ik meer meiden blij kan maken! Andere winacties zullen zeker de komende tijd nog volgen! (Ik heb zelfs al iets liggen voor een volgende winactie ;))

Wat je precies kunt winnen? De paarse en groene gel eyeliners van Essence (€2,99 per stuk) en de gel eyeliner brush (€1,99). De twee eyeliner kleurtjes zijn inmiddels uit het assortiment, dus behalve heel misschien in de uitverkoopbakken, zijn ze niet meer in de winkels te vinden! Klik hier voor swatches op Pinky Polish.

Wat moet je doen om kans te maken op dit pakketje met Essence producten?

Verplicht
- Volg me op minstens één manier. Dit kan via Bloglovin', Twitter of GFC zijn.
- Plaats een reactie bij dit artikel waarin je vertelt dat je meedoet en vertelt welke punten je allemaal gedaan hebt (Zet bij twitter en GFC ook je accountnaam erbij). Vergeet niet een geldig emailadres in het daarvoor bestemde vakje te zetten. Deze zal alleen zichtbaar zijn voor mij.

Extra kansen 
- Voor elke manier waarop je me volgt krijg je 1 kans. Dus volg je me via Bloglovin' en Twitter dan maak je al dubbel kans. 
- Like dit artikel op Bloglovin' (+1)
- Tweet over deze winactie (ben origineel!) en vergeet geen @VeraTCOB toe te voegen, anders kan ik het niet controleren. Het is de bedoeling dat je me dan ook volgt natuurlijk! (+1)
- Schrijf over deze winactie op je blog (+1)

De winactie is open voor Nederlandse en Belgische deelnemers tot en met 31 mei 2012 23.59 uur. De winnaar zal in de week daarna bekend worden gemaakt. Succes iedereen en ik hoop dat jullie dit een leuke winactie vinden!