woensdag 23 mei 2012

MissEvie In The Spotlight


Ik volg veel andere blogs, die ik regelmatig met plezier bezoek en ik wilde voor deze blogs ook graag een plaatsje maken op mijn blog, want veel blogs verdienen dat! Zo ga ik af en toe een blog In The Spotlight zetten en vandaag is het de beurt aan MissEvie.
Deze mooie dame heeft een beautyblog waarop dagelijks afwisselende artikelen online komen. Je kunt er echt voor vanalles terecht. Super leuke nail arts, prachtige ooglooks, tutorials en duidelijke en eerlijke reviews. Dat vind ik een van de leukste dingen aan de blog van Evelien. Als ik in mijn bloglovin' een review van haar zie weet ik dat ik er iets aan zal hebben. Geen drie zinnen en een foto, maar een goed verhaal waarin veel verschillende aspecten van het product (geur/kleur/textuur etc.) aan bod komen. I like!
Lezen over beauty vind ik geweldig, maar het is natuurlijk ook leuk om de persoon achter deze artikelen te leren kennen. Op MissEvie komen regelmatig persoonlijke artikelen voorbij waarin je Evelien beter leert kennen. Zo schreef zij over haar poes Nero, waar zij helemaal dol op is, maar ook tags en zoals best veel bloggers de laatste tijd hebben, heeft ook zij af en toe een artikel met foto's uit haar dagelijks leven. Leuk zo'n persoonlijk tintje af en toe tussendoor!
My oh my! Deze foto is toch wel een klein beetje jaloersmakend! Hierboven zie je de OPI nagellakcollectie van Evelien.
Niet alleen de inhoud van haar blog spreekt me aan en zorgt ervoor dat ik blijf langskomen, maar ook de lay out, schrijfstijl en foto's zijn van goede kwaliteit. Het ziet er allemaal mooi en professioneel uit en dat zorgt er toch ook wel voor dat ik haar artikelen graag lees. Blurry foto's en een onverzorgde opmaak zul je op MissEvie niet tegenkomen!
erg mooie nail art!
Leestips van de afgelopen tijd:
Ingrediƫntenlijsten: Erg interessant artikel over het lezen van ingrediƫntenlijsten!
NYC Liquid Eyeliner: Een voorbeeld van zo'n fijne review met relevante foto's.
Queensday Make-up: Een mooie ooglook voor koninginnedag, die natuurlijk net zo goed ook voor het aankomende EK kan.
Ziekmakende Mode: Een origineel artikel met ziekmakende mode: hoge hakken, te strakke broeken en meer.
WIN WIN WIN Sleek Au Naturel Palette: Ten slotte nog een super leuke winactie! Ik doe zelf niet mee, omdat ik het palette al heb, maar hij is super mooi en fijn, dus ik raad iedereen die oogschaduw gebruikt en hem nog niet heeft aan mee te doen.

Ik zou zeggen: ga gewoon even een kijkje nemen! Ik vind MissEvie een leuke, afwisselende blog met een mooie uitstraling en een persoonlijk tintje. En het is ook gewoon een leuke meid met een echte passie voor beauty. I say, let's go to MissEvie.nl!

Kende jij MissEvie al?