zondag 13 mei 2012

Essence LE Fruity Top Coats + Nail Fruits

De twee lakjes van deze schattige LE van Essence hebben jullie eerder al gezien en vandaag is het de beurt aan de twee top coats in de collectie in de adorable Nail Fruits. Deze kleine fruitstukjes zullen waarschijnlijk niet echt meer makkelijk te vinden zijn, maar de top coats heb ik op verschillende plekken nog zien staan.
De Nail Fruits zijn eigenlijk een soort fimo schijfjes. Kleine, dunne schrijfjes die je kan gebruiken om je nagels te versieren, maar natuurlijk nog veel meer dingen. Je koopt het in een kartonnen doosje en als je die open maakt komt er een rond doorzichtig bakje tevoorschijn. Het bakje lijkt groot, maar de bodem is helemaal dicht, dus helemaal vol zit het bakje niet. Toch krijg je 50 schijfjes in verschillende vormen, dus ik vind het prima. Gewoon leuk om een keer te proberen als je liever niet via internet besteld of op Ebay, want daar kun je ze natuurlijk veel goedkoper krijgen.
Wat ik een groot pluspunt vind is dat er lijm bij zit in het doosje. Deze hoef je dus niet apart te kopen. Deze lijm werkt gewoon prima alleen moet je hem wel even goed aandrukken en echt wel een paar minuutjes wachten tot hij uitgehard is. Daarna zit hij muurvast en kun je de nail fruit maar moeilijk weer van je nagels af krijgen.
Hier heb ik om een impressie te geven een Nail Fruit op mijn nagel. Het ziet er erg vrolijk en zomers uit en ik ga dit zeker vaker gebruiken! Ook heb ik in deze nail art beide top coats gebruikt. Op de nagel met het fruit stukje zit de Sealing Top Coat en op alle andere nagels de Scented Top Coat.
De Sealing Top Coat zorgt ervoor dat je nail art creatie goed vastzit en goed blijft zitten. De combinatie van de lijm en deze top coat zorgde ervoor dat hij 5 dagen op mijn nagel heeft gezeten. Ook geeft deze top coat een intense glans, zoals je op de vorige foto kan zien.
De Scented Top Coat is een top coat met aardbeiengeur. Als je jouw nagels ermee lakt droogt de top coat op en komt er een heerlijke fruitige geur tevoorschijn. Deze geur blijft ongeveer 3 dagen hangen en dan verdwijnt hij, maar toch vind ik het een super leuke top coat. Ik draag mijn nagellak toch meestal niet veel langer dan dat. Ook deze top coat geeft de nagellak iets meer glans.

Ik ben zeer tevreden over deze producten en ben weer erg blij met mijn aankopen. Essence en Catrice mogen vaker met zulke leuke en aparte producten komen!

De Nail Fruits en Top Coats zijn te koop voor €1,99 bij Kruidvat. Ben wel snel, want het is een limited edition en hij ligt in de meeste filialen al een tijdje in de winkel. Dus Op=Op!

Heb jij iets van de Fruity LE gekocht?