zaterdag 19 mei 2012

H&M Nail Polish No Mambo Jambo

Ik heb best een aantal nagellakjes van H&M, maar volgens mij heb ik er nog nooit over geschreven, terwijl er erg mooie kleuren tussen zitten. No Mambo Jambo is een prachtige kleur, maar verschrikkelijk om op de foto te krijgen. De kleur komt dus niet over op de foto's zoals hij in het echt is, maar ik zal met mijn omschrijving er toch voor proberen te zorgen dat je een goed beeld van de werkelijke kleur krijgt.
De lak heeft een prachtige zeegroene kleur met blauwe shimmer, maar op de foto's zorgt die shimmer ervoor dat de hele lak blauw lijkt. In het echt is de kleur echt een stuk groener, dus houdt daar rekening mee. Als je het flesje in het echt bekijkt, zul je wel zien dat de kleur een stuk groener is dan op de foto's!
Ik vind mijn nagels op deze foto's veel te lang, maar ik vond dat het voor de swatches niet zo uit zou maken. Morgen ga ik weer een snoeibeurt houden en gaat er weer een stuk vanaf. Ik kan wel blijven vijlen, binnen een week zijn ze weer veel te lang!
Nogmaals, de kleur is dus in het echt feller en veel groener. De mooie lichtblauwe shimmer geeft de lak echt een zeemeerminnenkleurtje vind ik. Ik moest wel heel erg wennen aan de vorm van het flesje. Het was alweer een tijdje geleden dat ik een lakje van H&M op mijn nagels had, dus moest ik er erg aan wennen dat ik met een rechthoekige dop te maken had. 
Gelukkig is de substantie wel fijn en hoef je dus niet veel moeite te doen om de lak mooi op je nagels te krijgen. Het brengt helemaal niet streperig aan en droogt snel. Bij een laagje was hij al dekkend, dus dat is erg fijn, maar om de intensiteit van de kleur te vergroten zou ik toch nog een tweede laag aanbrengen. Op de foto draag ik twee laagjes. 
De blauwe shimmer is volop aanwezig op de foto's, maar je moet deze dus meer zien als een subtiele gloed dat over de felgroene lak heenzit als je wil weten hoe de lak er in het echt uit ziet. Ik heb nog nooit zoveel verschillende foto's van verschillende hoeken en in verschillend licht gemaakt om te kijken of de kleur beter overkwam. Op alle foto's zag hij er gewoon veel te blauw uit.

Ik baalde echt dat ik deze kleur niet goed op de foto kreeg en ga het nog wat vaker proberen. Als het beter lukt zal ik jullie dit zeker laten weten, maar voor nu moeten jullie het doen met mijn omschrijving en de foto samen. Ook kun je bij H&M gaan kijken hoe de lak er in het echt in het flesje uitziet. Dan krijg je een goed beeld van hoe de lak ook op je nagels zal zijn.

H&M Nail Polish No Mambo Jambo kost €3,95 voor 9 ml. Ik vind het een fijne prijs voor een fijne en prachtige lak! Dit is echt een van mijn favoriete groene kleurtjes!

Heb jij nagellak van H&M?