donderdag 3 mei 2012

Catrice Revoltaire Lipstick Colour Bomb

De limited edition Revoltaire van Catrice is volgens mij een populaire collectie. Ik denk ook wel dat er voor iedereen wel een leuk product bij zit. Ik ben zelf voor een aantal lakjes, de blush en een lipstick gegaan. De andere producten komen natuurlijk ook nog langs, maar vandaag is het eerst de beurt aan de lipstick: Colour Bomb!
Kijk hoe mooi de kleur is! Hij zou een matte finish hebben en is echt wel opvallend. Houd je niet van felle kleurtjes, dan zou ik deze wel even swatchen in de winkel. Je kunt hem heel subtiel aanbrengen, dan geeft hij een mooi - toch nog best opvallend - koraal/roze kleurtje, maar ik vind felle kleuren juist leuk en draag het regelmatig, dus voor mij is fel no problem!
Ligt het aan mij of is een nog ongebruikt product altijd heel erg mooi? Een lipstick, die nog niet is aangeraakt, een blush waar je nog niet met je kwast doorheen bent gegaan of een body butter nog helemaal nieuw in een pot. Ik kan er echt van genieten, maar de eerste keer dat je een product gebruikt is dan ook weer super leuk. Oopss.. ik dwaal af! Back to the lipstick..
Volgens mij hebben jullie al wel door dat ik dol ben op de kleur van deze lipstick. Op de foto komt hij veel roder over dan hij in het echt is. Je kunt het zien op de swatch dat hij op je huid en je lippen echt wel roze is. Het pigment is erg goed. Met één laagje heb je een mooie draagbare roze kleur en met twee heb je felle lippen.
Ik had wel verwacht dat hij misschien wat stroef zou uitsmeren aangezien het een matte lipstick is, maar dat viel zeker mee! Ik merk geen verschil met shiny lipsticks en het voelt echt aan alsof je lippenbalsem op smeert. Ondanks dat blijft de lipstick wel een aantal uurtjes ongeschonden op je lippen, dus je hoeft ook niet om het kwartier bij te smeren.
let niet op de achtergrond. Ik heb geen andere plek om een foto te maken met genoeg licht. It's the lipstick that matters!
Nog even een full face foto om te laten zien hoe ik hem draag. Zoals je kan zien is hij fel, maar ik vind hem precies fel genoeg om hem overdag te dragen (dit is natuurlijk heel persoonlijk, voor sommige meiden zal dit wel te fel zijn) Wat je ook kan zien is dat hij toch wel een heel licht glansje heeft en hij dus niet compleet mat is. Dit vind ik verder niet erg. Ik houd niet van heftige glans op mijn lippen, maar zo'n subtiele shine vind ik erg mooi!

Volgens mij is mijn boodschap wel overgekomen. Deze lipstick vind ik echt een grote aanrader en ik zit er zelfs over te denken om een back-up te gaan halen. Alhoewel, er is een grote kans dat hij dan toch al uitverkocht is, maar als ik hem nog een keer tegenkom denk ik dat ik er gewoon nog eentje meeneem. I love it!

De Catrice Revoltaire LE ligt nu in de winkels bij Kruidvat, maar ben snel, want OP=OP. Ik heb gehoord dat de blush en deze lipstick erg hard gaan, dus je moet wel echt op tijd zijn! De lipstick kost €3,99.

Heb jij iets van de Catrice Revoltaire collectie kunnen kopen?