dinsdag 1 mei 2012

Essence LE Fruity Nail Polish

In mijn shoplog konden jullie zien dat ik van de Fruity Collectie van Essence allerlei spulletjes had uitgezocht en vandaag zal ik twee leuke lakjes laten zien. Toen ik de persfoto's zag, wist ik niet wat ik van de nagellakken moest denken, maar toen ik ze in het echt zag heb ik er toch twee meegenomen. De namen staan niet op de lakken, maar ik denk dat ik One Kiwi A Day en Very Cherry te pakken heb. Het kiwikleurtje lijkt me logisch en dit lakje is toch iets kerskleuriger dan de andere roze uit deze collectie. Maar genoeg over de namen, over naar de kleurtjes!
One Kiwi A Day is een best fel groen lakje met blauwe glittertjes erin. De glitters geven echt een fruity style aan de lak. Ik houd helemaal niet van kiwi's, maar dit lakje leek me wel heel erg leuk!
In het echt is hij iets groener en door de glans van de lak vallen de glittertjes een beetje weg op de foto. Er zitten iets meer blauwe glittertjes in. Verder lakt deze erg fijn en dekt met 2 laagjes zo goed als. Niet helemaal perfect, maar het valt amper op, dus heb ik er niet zo'n problemen mee. Ik heb verder eigenlijk niet zoveel meer te zeggen over dit lakje. Gewoon een leuk, fijn lakje met een echte fruitige vibe.
Het tweede lakje is - als ik het goed geraden heb - Very Cherry. Een leuk roze kleurtje met paarse glitters erin. Ik had het misschien wel mooier gevonden met roze glitters, maar ook dit lakje doet me echt aan fruit denken en past dus super in het thema van de collectie. 
Dit is mijn favoriet van de twee! Ik vind de roze kleur heel mooi! Hij is iets minder opvallend dan One Kiwi A Day, maar heeft toch het leuke spikkeltjes effect. Deze dekte wel iets minder goed dan de groene lak, dus van dit kleurtje zou ik wel altijd drie laagjes opdoen. Ik vind dat niet zo'n probleem aangezien deze lak vrij snel droogt! Hij lakt verder fijn en helemaal niet streperig of moeilijk.

Ik vind beide lakjes erg leuk, maar omdat ik het roze kleurtje van Very Cherry zo leuk vind, doop ik die toch om tot mijn favoriet. De andere lakjes vond ik niet heel bijzonder, dus die heb ik dit keer maar niet gekocht, maar ik ben blij dat ik deze twee fruity lakjes aan mijn stash heb toegevoegd!

De Nail Polish uit de Essence Fruity LE kosten €1,79 per stuk, maar ben snel want OP=OP. Als je ze nog spot bij Kruidvat, is er nu op alle nagelproducten 1+1 gratis, dus dan zou ik zeker niet twijfelen en deze twee gewoon meenemen!  

Heb jij een van de lakjes uit deze collectie gekocht?