zondag 20 mei 2012

Tip: Wibra Koopjes


Ik kom eigenlijk bijna nooit bij de Wibra, maar toen ik op Beautyill was las ik over een erg handige waterspuit. Toen wist ik dus dat ik er wel even naartoe moest en natuurlijk kwam ik nog wat andere dingen tegen die ik met jullie wil delen.

De waterspuit is fijn voor beauty doeleinden, omdat hij erg compact is en de straal is makkelijk verstelbaar. Hij was er in verschillende kleuren, maar ik heb voor simpel zwart gekozen. Hij werkt erg fijn. Ik gebruik hem wel eens om mijn haar vochtig te kunnen maken en daar werkt hij perfect voor! En alsof dat nog niet genoeg was kost hij ook nog eens maar €1. Ik zou niet weten waarom je die zou laten liggen.


Dat ze in deze winkel veel panties hadden wist ik wel, maar toen ik er even ging kijken zag ik zelfs een super leuke panty met strikjes erop van 40 den. Hij kostte €2,99 en aangezien ik al een tijdje op zoek ben naar wat apartere panties met printjes moest die mee naar huis natuurlijk.

Wat ik ook nog heb gezien, maar niet gekocht was een nail art wheel met allerlei verschillende decoratiedingetjes voor maar een paar euro. Voor als je liever niet via internet bestelt of het misschien wel niet mag, is dat natuurlijk erg leuk!


Ook zag ik een hele grote bak met allerlei verschillende gezichtsmaskertjes van Dr. van der Hoog nog met de oude verpakking voor maar €1 per stuk. Omdat ik er nog teveel heb liggen heb ik er geen meegenomen, maar ze zijn erg fijn, dus wil je een paar maskertjes dan zou je bij de Wibra voor een paar euro een voorraadje kunnen aanleggen. Ik zag poeder maskers, crème maskers en peel off maskers. Zoveel verschillende soorten!

Het assortiment van deze winkel kan wel per filiaal verschillen, dus het kan zijn dat de producten die ik hier besproken heb in 'jouw' filiaal niet te koop zijn. De spuit en nail art decoratie lagen bij de verzorgingsspullen. De panty - hoe raad je het? - bij de panties en de gezichtsmaskers lagen apart in een soort uitverkoop hoekje.

Ontdek jij wel eens leuke/goedkope/handige spulletjes bij de Wibra?