maandag 14 mei 2012

Gewonnen Pakketje Webshop Papapa + Tips

In dit artikel konden jullie al eerder lezen over deze leuke webshop met allerlei nagel- en make-up spulletjes! Je kunt op verschillende manieren wel eens een pakketje winnen met producten uit de webshop. Ik had het geluk om zo'n pakketje te mogen ontvangen, omdat deze leuke webshop 1250 volgers op twitter had. Ze hebben 10 pakketjes verloot onder hun volgers, maar er komen nog meer kansen om zo'n leuk pakketje te winnen en daar zal ik het later nog kort over hebben. Nu eerst laat ik even de spulletjes zien die in mijn pakketje zaten!
De webshop staat vol met spulletjes om je nagels mee op te vrolijken, maar er wordt ook make-up verkocht van bijvoorbeeld het merk Safari. In het pakketje zat een duo lipgloss met aan de ene kant een kleurtje en de andere kant een doorzichtige gloss met glitters. Van glitters op mijn lippen ben ik niet echt fan, maar de kleur van de glos van de andere kant vind ik erg mooi!
Ook zit er een oogschaduw van Safari bij in een lichtbruin/beige kleurtje. De pigmentatie heb ik nog niet getest, maar als het een fijn product is, kan je hem erg goed in neutrale looks verwerken. Snel maar eens uit gaan proberen dus!
Er zat een blanke lak van het merk Safari bij. Die komt altijd wel van pas! Ook een nieuwe vijl is altijd welkom met snelgroeiende nagels. Deze vijl heeft een leuk printje, waardoor ik het toch wel een klein beetje zonde vind hem te gebruiken, maar het maakt hem wel heel leuk. Ook zat er een doosje bij met 3D nagelstickertjes in de vorm van bloemetjes. Zeker allemaal spulletjes die ik kan en zal gebruiken!
Ten slotte haalde ik uit de enveloppe nog een aantal plastic bakjes met allerlei figuurtjes erin. Hartjes, strikjes, bloemetjes. Je kunt ze gebruiken om je nagels te versieren, maar natuurlijk ook voor hele andere dingen. Vooral de blauwe strikjes vind ik super leuk en hoe ik de gedroogde bloemetjes ga gebruiken, daar moet ik nog even over nadenken. In de webshop staan nog veel meer van deze leuke versierseltjes.

Sowieso krijg je bij elke bestelling een gratis verrassing. Dat kan vanalles zijn! Als je besteld hebt zou je een berichtje in het gastenboek op de site kunnen achterlaten. Elke week valt er namelijk een waardebon t.w.v. €5 te winnen. 
Abonneer je op de nieuwsbrief om te zien of je in de prijzen bent gevallen, want daarin worden de winnaars bekend gemaakt. Ook wordt er elke maand een waardebon t.w.v. €10 te besteden in de webshop verloot onder de nieuwe nieuwsbriefaanmeldingen. 

Ik heb mijn pakketje gewonnen toen Papapa 1250 volgers had op twitter, maar er is goed nieuws voor degenen die niks gewonnen hadden, want bij 1500 volgers gaan er 15 pakketjes uit! Je moet wel twitter in de gaten houden, want je moet retweeten. Follow them!

En alsof al deze verwennerij nog niet genoeg was hebben ze op de website ook nog elke maand een nail art wedstrijd. Je moet voor de nail art een product uit de webshop gebruikt hebben en stap voor stap uitleggen wat je hebt gedaan. Lees hier alle voorwaarden. Elke maand kun je opnieuw meedoen en anderen moeten op jou stemmen en zo maak je kans op verschillende nail art pakketten. Zelfs onder de stemmers wordt een verrassingspakket verloot t.w.v. €15!

Nu ik het zo op een rijtje heb gezet is het toch wel heel veel. Op allerlei manieren kun je waardebonnen of verrassingspakketjes winnen en dat is toch gewoon super leuk en lief! Ik wil Ilse nogmaals bedanken voor dit leuke pakketje en raad iedereen aan deze webshop te gaan bekijken, iets te bestellen, te gaan volgen op twitter, een nail art te maken voor de nail art wedstrijd, te stemmen voor de nail art wedstrijd en je in te schrijven voor de nieuwsbrief!

Kende jij deze webshop al?