maandag 21 mei 2012

NYC Expert Last Nail Polish + Big City Dazzle

Deze lakjes stonden na het zien van swatches bijna meteen op mijn wishlist. Mint Macaroon en de glitter top coat Big City Dazzle kocht ik al snel en over Bubblegum Pink had ik een tijdje getwijfeld, maar uiteindelijk heb ik hem toch maar gekocht! Dit waren mijn eerste NYC-lakjes en ik was erg benieuwd naar de kwaliteit.
Mint Macaroon is zoals de naam doet vermoeden een lief mintkleurtje, perfect voor de lente en zomer! Geen glitters of shimmer, gewoon een mooie crèmelak. Het kwastje is fijn. Niet zo breed als de nieuwe kwastjes van Catrice, maar ook weer niet zo dun als de oude. Een heel fijn tussenmaatje dus. Het flesje ziet er verder prima uit en op de verpakking staat alle info.
€2,99 - 9.7 ml
De kwaliteit is mijn heel erg meegevallen. Hij lakt fijn en niet streperig. Hij droogt gewoon gemiddeld en dekt in twee laagjes. Ook het kleurtje vind ik echt prachtig en zal ik deze zomer erg vaak gaan dragen. Ik ben ook nog op zoek naar precies zo'n kleur skinny jeans, dus als ik die vind kan ik mijn nagellak matchen. 
Bubblegum Pink is echt een typisch barbie roze kleurtje dat een heel klein beetje neigt naar een koraalkleurtje. Op het eerste gezicht niet bijzonder, maar toch ben ik erg blij met deze snoeperige kleur. Het flesje is bijna hetzelfde en het kwastje natuurlijk ook. Ook deze lak heeft geen glitter of shimmer in zich en is perfect voor de (hopelijk) aankomende zomer.
€2,99 - 9.7 ml
In het echt is hij toch wat feller van kleur en dus meer barbie roze. Ik vind het een leuk en vrolijk kleurtje! Hij lakt verder prima, droogt in normaal tempo en dekt ook in twee laagjes. Ik heb nog wel eens met dit soort roze kleurtjes dat ze heel slecht dekken, maar daar had ik bij deze lak helemaal geen last van. Ook de kwaliteit van dit NYC lakje is mij zeker bevallen.
En dan hebben we ten slotte nog Big City Dazzle. Ja, ik heb weer een glitter top coat gekocht! Ik kan ze vaak gewoon niet laten liggen. Deze heeft ook nog eens veel verschillende kleuren glitters. Ze allemaal opnoemen zal moeilijk gaan, maar de glitters die je het meest ziet zijn rood, roze, blauw en paars. Een combinatie van kleuren die je niet zo vaak ziet!
€2,29 - 9.7 ml
Ik heb hem voor de swatches over Bubblegum Pink aangebracht. Op mijn wijsvinger en ringvinger heb ik één laagje op en op mijn middelvinger en pink twee laagjes. Je kunt goed zien dat hij mooi op te bouwen is. Houd je niet zo van opvallend dan is één laagje genoeg, maar wil je graag dat je nagels eruit springen dan kun je beter twee of meer laagjes aanbrengen. Ik denk dat deze top coat over veel kleurtjes leuk zal staan! Hij lakt fijn, verdeelt de glitters goed en droogt vrij snel.  

Ik heb weer drie leuke lakjes bij, die deze zomer regelmatig uit mijn kastje gehaald zullen worden. Ik ga zeker nog wat meer andere combinaties uitproberen met de glitter top coat. Ik ben wel benieuwd geworden naar andere lakjes van dit merk, maar mag van mezelf even niet te veel meer kopen, dus die moeten nog even op mijn liggen wachten.

Heb jij een nagellak van het merk NYC?