donderdag 27 oktober 2011

Bestelling Boozyshop

In een eerder artikel heb ik jullie kennis laten maken met een aantal producten die ik al erg lang wil hebben, maar nog nooit had gekocht om wat voor reden dan ook. In de comments van dat artikel kreeg ik van twee lieve lezeressen de tip dat er een aantal aanbiedingen waren bij Boozyshop. Bedankt daarvoor! Toen wist ik dat dit mijn kans was en heb meteen die dag wat dingetjes besteld. En vandaag is mijn pakketje afgeleverd! Herken je al iets op de foto?
Mijn eerste China Glaze lakjes en mijn eerste NYX Lipstick! De kleuren vallen zeker niet tegen en ik ben blij dat ik eindelijk de knoop doorgehakt heb om deze producten, die al zó lang op mijn wishlist stonden, te bestellen.
Bij Boozyshop zijn de China Glaze lakjes in de aanbieding. Als je er 4 koopt, hoef je er maar 3 te betalen. Dit laat ik mij geen twee keer zeggen, maar het bestellen was nog niet zo makkelijk, want welke kleurtjes moest ik nou kiezen? Uiteindelijk heb ik een aantal kleurtjes gekozen, die voor mij bijzonder zijn. Zulke kleurtjes had ik dus nog niet en daarom is het echt een goede toevoeging aan mijn stash. 

Ik heb gekocht:
- C-C-Courage
- Watermelon Rind
- Senorita Bonita 
- Papaya Punch
Mijn eerste NYX Lipstick is de kleur Milan. Ik heb hem nog niet uitgeprobeerd, maar het lijkt me een erg mooie kleur. Hij lijkt op de foto erg donker, maar dat valt op zich wel mee. Ik ben zo benieuwd naar deze lipstick en weet zeker dat als ik hem heel fijn ga vinden ik nog wel wat kleurtjes zal bestellen. Welke? Dat zou ik dus nog echt niet weten! Ik raak soms echt even de weg kwijt tussen al die kleurtjes. 

Ik ben zo blij dat ik eindelijk deze twee producten van mijn long term wishlist af kan strepen. Nou oké, dit zegt natuurlijk niet dat ik nooit andere kleurtjes ga bestellen, maar ze zijn in ieder geval onderdeel van mijn stash. Ik heb zo'n licht voorgevoel dat ik deze producten vaak ga gebruiken!

Deze aanbiedingen gelden nog tot morgen, dus je moet snel zijn als je er nog gebruik van wilt maken. Er zijn behalve de NYX lipsticks en China Glaze lakjes nog meer aanbiedingen, dus ga ook zeker even een kijkje nemen als je deze producten niet zo interessant vindt. 

Over de service van Boozyshop ben ik zeker tevreden. De producten waren goed stevig ingepakt en de verzending is lekker snel. Binnen twee dagen had ik het pakketje al gekregen. Hier ook niks over te klagen dus!

Heb jij al iets besteld van de Boozyshop 5-daagse?