zondag 2 oktober 2011

Nail Art Challenge

Merel stuurde mij een mailtje met het idee samen een nail art challenge te doen. Dit leek mij erg leuk en we hebben een lijstje samengesteld, waar wij ons allebei aan gaan proberen te houden. Ik denk dat de meeste meiden hier al wel ooit van gehoord hebben. Meestal is het een challenge die 30 dagen duurt en je dan elke dag een challenge moet doen, maar wij gaan het net iets anders aanpakken.
Het is namelijk niet echt iets voor mij nu om elke dag een nail art te maken. Ik heb er geen tijd voor en zoiezo vind ik het altijd zo jammer als je moeite hebt gedaan voor een leuke nail art en hem er meteen de dag erna weer af kan halen. Daarom gaan wij een challenge doen, waarbij we één nail art in de week moeten maken. Zo is het goed te doen en blijft het leuk. Een challenge moet natuurlijk wel wat lastig zijn, maar het moet wel leuk blijven!

Dit zijn de challenges, die Merel en ik samen hebben bedacht:

9. Stamped Nails
10. Sticker Nails
11. Fruit Nails
12. I <3 ... Nails
13. Smiley Nails
14. Cupcake Nails
15. Rainbow Nails
16. Striped Nails
17. Een nummer naar keuze nog een keer uitvoeren
Vanaf de komende week gaat deze challenge van start, dus verwacht in de komende paar dagen glitternageltjes. Ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden, want ik vind het in ieder geval heel leuk. Nail art vind ik echt super, maar ik doe het gewoon niet vaak, omdat ik dan liever tijd neem voor andere dingen of ik denk 'dat lukt me toch niet'.  Ik zal ook niet zeggen dat ik er goed in ben ofzo. Ik ben benieuwd hoe de komende weken zullen gaan. Als jullie nog tips hebben, let me know!

Zou jij zo'n challenge gaan doen? Vind je het leuk om mijn nail art creaties te zien?