zaterdag 1 oktober 2011

Favorieten September

Het is alweer oktober en daarmee is het tijd voor mijn favorieten van de afgelopen maand. Ik kies aan het eind van elke maand 5 producten uit die ik in die maand vaak en met plezier gebruikt heb. Aanraders dus. Kijk mee naar wat mijn favorieten zijn van de afgelopen 30 days.
Oogreiniging gebruik ik natuurlijk altijd veel in een maand, maar ik heb nu toch wel een heel fijne gevonden. De Garnier Essentials Oogreinigingslotion verwijdert mijn make-up zonder al te veel problemen. Wat ik het fijnst vind is dat het geen vettig laagje achterlaat. Deze kost volgens mij iets meer dan €6,-

Dove is bij mij eigenlijk bijna altijd goed. De geur is altijd subtiel, maar wel lekker en ik kan me niet herinneren dat een product van Dove mij al een keer echt heeft teleurgesteld. Deze handcrème ruikt lekker, trekt snel in en maakt mijn handen heerlijk zacht. Deze heb ik standaard in mijn tas zitten en gebruik ik dus zeker regelmatig. De prijs zal ongeveer rond de 3 euro liggen. Correct me if i'm wrong!
De Infinite Matt foundation van Catrice is een veelbesproken product in de wereld van de beautyblogs. Ik wilde wel eens weten of het product echt zo fijn is als werd geschreven en ik heb zeker geen spijt van deze koop. De kleur past bij mijn lichte huidje en hij ziet er natuurlijk uit, terwijl hij wel de roodheid in mijn gezicht goed verbergt. Hij is al best ver leeg, maar ik ga hem zeker opnieuw kopen als hij helemaal op is! Deze foundation kost €5,99.

De Cracking Top Coat van Essence hebben jullie al bij een NOTD voorbij zien komen en daarbij hebben jullie kunnen lezen dat ik er erg blij mee ben! Hij 'kraakt' mooi en het is een prachtige donkerblauwe kleur. Deze top coat kost €1,79. Fantastisch toch?

Ook de lippenbalsem heb je voorbij zien komen op mijn blog. Mijn eerste bestelling bij Yves Rocher heeft wat geweldige nieuwe ontdekkingen met zich meegebracht, waaronder deze lippenbalsem met Shea Butter. Hij kostte mij 1 euro, maar volgens mij is hij anders wel wat duurder, maar nog steeds een goede prijs! Ik snap niet dat ik dit merk nog nooit eerder geprobeerd had.

Dit waren mijn favoriete, meest gebruikte producten van de maand September. Ik ben benieuwd wat voor producten de komende maand weer in mijn favorietenlijstje terecht gaan komen.

Wat zijn jouw favorieten van de afgelopen maand?

Sorry voor het niet frequent plaatsen van artikelen de afgelopen week. Ik heb griep en kan eigenlijk maar weinig doen. Lang achter mijn laptop zitten gaat al helemaal niet so..  I hope you will forgive me!
Morgen komt echter een leuke aankondiging online van een challenge die ik wil gaan doen, so i hope you'll come back!