maandag 24 oktober 2011

Long Term Wishlist

Door het lezen van veel blogs is mijn wishlist heeel lang, maar ik ben echt niet van plan alles te kopen hoor. Toch heb ik een aantal producten al erg lang op mijn wishlist staan. Deze producten zou ik graag willen hebben, maar om een of andere reden heb ik ze nog nooit gekocht. Het Queen Helene Mint Julep Masque heb ik pas geleden van dit lijstje af kunnen strepen, maar in deze post zal ik jullie de overgebleven items laten zien.
Om te beginnen met een product dat op veel beautyblogs de hemel in geprezen is: Lush Lemony Flutter. Ik lees overal dat het zo geweldig fijn werkt voor je nagelriemen en andere droge plekjes en aangezien mijn nagels heel belangrijk voor mij zijn, staat deze al een tijd op mijn wishlist. Ik heb hem nog niet gekocht, omdat er nou eenmaal geen Lush winkel bij mij in de buurt zit, maar ik weet het zeker.. deze zal binnenkort van mij zijn! 

Daarnaast op de foto staat nog iets waarvan veel mensen hebben gezegd niet meer zonder te kunnen. De beautyblender is een roze sponsje waarmee je foundation, poeder en blush aan kunt brengen. Ik hoor vaak dat je foundation er veel mooier en natuurlijker uitziet door middel van dit schattige sponsje dan wanneer het met een kwast of je vingers is aangebracht. Ik ben erg benieuwd of de beautyblender mij ook zal bevallen, maar toch twijfel ik steeds of ik het nu wel of niet wil bestellen, want erg goedkoop is hij niet.

En dan de Golden Rose flakies. Als ik swatches zie van deze lakjes word ik spontaan verliefd, maar toch houdt iets mij steeds tegen te bestellen. Wat dat is.. geen idee! Misschien toch binnenkort maar eens bestellen dan...

Over de body butters van The Body Shop hoor ik ook veel goede verhalen en ik zou er maar al te graag een aan mijn stash toevoegen, maar toch heb ik lange tijd niet de keuze gemaakt er een te kopen. Dit komt deels omdat ik nog best wat bodylotions en butters heb staan die opgemaakt moeten worden. Ik wil zoveel mogelijk opmaken, voordat ik nieuwe koop, dus TBS moet nog even op mij wachten. Wat me ook tegenhoudt is dat er zoveel verschillende soorten zijn, die me allemaal zo fijn lijken! Aardbei, mango, citroen en een bodybutter met sheaboter. Het klinkt allemaal zo lekker! Ik weet dus niet of ik wel zou kunnen kiezen. Ook de bodylotions lijken me fijn, dus je snapt het vast wel.. It's hard to choose! 

Vervolgens hebben we nog de NYX Round lipsticks. Veel mensen vinden ze fijn en ze hebben zoveel kleurtjes om uit te kiezen! Dat is natuurlijk ook weer een klein probleempje voor mij. I love colours! Kiezen is bijna onmogelijk, maar toch ben ik heel benieuwd! Misschien iene-miene-mutte?

Last but certainly not least.. China Glaze nagellak. En jullie raden het waarschijnlijk al: het is te moeilijk om te kiezen! Elke swatch die ik van welk lakje van CG dan ook zie vind ik mooi en zo wordt de keuze natuurlijk wel heel moeilijk. Als jullie echte aanraders hebben, let me know, want ik heb geen idee hoe ik ooit een paar lakjes uit hun collectie ga kiezen! Toch zal ik ooit moeten, want ik ben al lange tijd benieuwd naar dit merk. Help me.. please?
China Glaze Nail Polish

Dit waren de items die al lange tijd op mijn wishlist staan, maar ik dus nog nooit aangeschaft heb. Je merkt dat er verschillende redenen zijn dat ik ze nog niet aan mijn stash heb toegevoegd, maar wat het meest in de weg staat is het kiezen. De lipsticks, lakjes en bodybutters zijn in veel verschillende soorten en kleuren te koop en dan wordt het lastig als je van allemaal denkt dat ze mooi of fijn zijn. Misschien kunnen jullie mij wel een beetje helpen door het in de comments te zetten als jij een van de producten hebt en er echt heel blij mee bent! En zet er natuurlijk als dat kan ook bij welke kleur, geur of smaak je bedoelt. Anders heb ik er nog niks aan natuurlijk. Hope you can help! 

Heb jij ook producten die al lange tijd op je wishlist staan, maar wat je toch elke keer niet koopt om wat voor reden dan ook?