zondag 9 oktober 2011

Catrice Bohemia Nagellakjes

Ik weet het. Een beetje veel nagellak de laatste tijd, maar deze lakjes moest ik jullie laten zien. Ze komen namelijk van een limited edition en zullen snel uit de winkels verdwenen zijn. Toen ik de Bohemia LE aankondiging op allerlei blogs voorbij zag komen wilde ik alle lakjes meteen kopen. In het echt vond ik echter maar twee van de vier lakjes echt mooi, dus heb ik alleen deze meegenomen. Ik heb het over Looking Sunkissed en Yes, You Tan!
Looking Sunkissed is een mooie felrode kleur met lichte shimmer. Ik heb niet zoveel rode lakjes, maar deze was toch wel apart, dus vond ik het een mooie aanwinst voor mij stash. Geen standaard rood kleurtje dus, maar ook weer niet te opvallend.
Hier kun je dit mooie kleurtje op mijn nagels zien. Let niet op de kleine foutjes. Ik heb vrij snel moeten lakken. Ik vind het een erg mooi kleurtje. Wat me wel op viel was dat het kwastje van dit lakje wat breder was dan de Catrice lakjes uit het vaste assortiment. Ik denk dat ze het kwastje van de Rimmel lakjes na wilden doen ofzo, maar ik heb er in ieder geval geen problemen mee gehad. Ik las op een aantal blogs dat ze het heel onhandig vonden lakken, maar ik moet zeggen dat ik het eigenlijk wel fijn vind. Door het wat bredere kwastje kan ik bijna mijn complete nagel in één keer lakken en krijg ik minder snel strepen. So i like this!
Het tweede lakje dat ik kocht was Yes, You Tan! Het is een vrij donkere kleur bruin met een prachtige gouden shimmer erin! Zo'n soort lakje ben ik nog nergens tegen gekomen, dus moest deze met mij mee naar huis natuurlijk. Ik vind trouwens de verpakking ook weer goed passen bij het thema van de limited edition. De versieringen op de dop hebben dezelfde kleur als de kleur van de lak. Leuk detail! 
De gouden shimmer valt niet erg op als je de kleur op je nagels ziet, maar het geeft een mooi subtiel effect. Ik ben niet echt een fan van bruine kleurtjes, maar dit kleurtje zal ik zeker nog vaak gaan dragen. Hij is gewoon net wat meer bijzonder dan andere bruine lakjes die ik heb. Ook hierbij was het kwastje weer wat breder en dit lakte gewoon heel fijn! 

Ik ben blij dat ik deze twee lakjes gekocht heb en zal ze ook zeker eens vaker dragen. De andere twee lakjes van de collectie waren ook mooi, maar ik had al zoiets als de blauwe en de oranjetint was niet echt iets voor mij. Eigenlijk wil ik na het zien van swatches ook de lipgloss in Looking Sunkissed nog hebben, maar die was hier al weg. Jammer! 

Deze lakjes zijn deel van een limited edition, dus OP = OP! Go quickly if you want them! Ze zijn te koop bij Kruidvat voor €2,49.