dinsdag 27 maart 2012

Bestelling Enchantra

De famous beautyblender is een product dat al een lange tijd op mijn wishlist staat. Zoveel meiden zijn er lyrisch over en daarom ben ik er heel benieuwd naar. Ik zag een weekje geleden dat de enkele beautyblender weer in stock was bij Enchantra, aarzelde niet en plaatste een bestelling. Ik kon het natuurlijk niet laten om nog wat andere leuke dingetjes mee te bestellen. 
De beautyblender. De rede van deze bestelling. Het opvallende roze ei-vormige sponsje dat voor een flawless finish van je make-up zou moeten zorgen. Je kunt hem nat en droog gebruiken, is makkelijk schoon te houden en je kunt er je foundation, poeder en blush mee aanbrengen. Hij heeft me €12,99 gekost, maar als de beloftes worden nagekomen, is dit product elke euro waard. Ik ben benieuwd!
Een lakje kon natuurlijk ook niet ontbreken in deze bestelling en ik heb gekozen voor Flip Flop Fantasy van China Glaze. Dit merk heb ik pas ontdekt en ik vind de lakken erg fijn. Het kleurtje was niet goed op de foto te krijgen, maar het is het perfecte kleurtje voor de zomer. Lekker opvallend en fel, echt een kleurtje voor mij!
In de outlet die nu op enchantra is, zag ik een fimo pakketje staan voor €2,50. Je kreeg minstens 25 staafjes fimo in verschillende kleuren en vormen. I love nail art, dus ik vond het wel leuk om een keer wat te experimenteren met fimo canes. Ik hoop wat leuke nail arts te maken en zal het zeker met jullie delen als het zover is.
Een tijd geleden had ik een Pout Polish van Sleek besteld en sindsdien heb ik hem heel vaak gebruikt. Ik vind het een fijn product en wilde graag nog een ander kleurtje aan mijn stash toevoegen en heb gekozen voor de kleur Scandal. Een mooie rode kleur, die op mijn lippen toch wel een roze tintje erdoor krijgt. Het fijne van de Pout Polish vind ik, dat je de kleur op kunt bouwen. Hij is goed gepigmenteerd, dus je kan felle lippen creëren, maar je kan ook maar een dun laagje aanbrengen voor een subtiel kleurtje.
Deze blush is ook een ware hype in blogland. De Sleek blushes in het algemeen zijn al razend populair, maar de kleur Rose Gold heeft veel harten van make-up liefhebbers sneller laten kloppen en ook ik moet er nu aan geloven. 

Het is mijn eerste blush van Sleek en ik ben heel erg benieuwd of ik hem ook zo fijn ga vinden. De kleur is in ieder geval prachtig, maar ik moet met mijn lichte huidje wel oppassen dat ik niet te enthousiast wordt.

Volgens mij heb ik erg leuke dingetjes gekocht en zal ik hier nog veel gebruik van gaan maken. Reviews zullen natuurlijk ook nog volgen, maar eerst zal ik de producten maar eens goed gaan testen. Er zijn nog veel meer leuke producten in deze webshop, bestellen gaat makkelijk en na 2 dagen lag het pakketje al hier thuis op mij te wachten. Als je nog niet gekeken hebt, zou ik zeker even een kijkje nemen in de outlet van Enchantra. Er zitten ook veel China Glaze lakjes tussen, dus neem zeker even een kijkje.

Heb jij wel eens iets besteld bij Enchantra?