donderdag 1 maart 2012

Mini Reviews #1

Nieuwe producten uitproberen vind ik natuurlijk erg leuk, maar soms kom je een product tegen waar je niet al te veel over te zeggen hebt. Een heel artikel eraan opdragen vind ik te veel, dus vandaar dat ik voortaan een aantal van deze producten in een artikel bij elkaar zet. Zo kan ik jullie toch laten weten wat ik ervan vind! Vandaag zijn een bodylotion en nagellakremover van Kruidvat en een blush van Miss Sporty aan de beurt.
De Kruidvat Bodyfruit Body Lotion Mango & Papaya zit in een fles met vrolijke opdruk. Het ziet er leuk uit. Het product is, zoals je op de foto kan zien, best stevig voor een bodylotion, maar hij smeert gewoon goed uit. Deze lotion heb ik niet zo vaak voor mijn hele lichaam gebruikt, omdat de geur mij tegenstaat. Als ik mezelf had ingesmeerd na het douchen bleef de geur te lang hangen en dat vind ik niet fijn. Nu gebruik ik hem als handcrème. De bodylotion trekt snel in en maakt mijn huid iets zachter. Het effect is niet grandioos, maar wat ik wel zeker merk is dat mijn huid langer zacht blijft. 
Kortom, ik vind het een bodylotion die je huid wel goed zachter houdt, maar het heeft een geur die ik niet lekker vind. Ik zou zeggen ga hem even in de winkel ruiken als je eraan denkt om hem te kopen. Dan weet je in ieder geval zeker dat jij de geur wel lekker vindt! Hij kost €2,29.
De Miss Sporty Ohh Blushed Again Blush is zo'n typisch gevalletje van 'het product is wel ok'. Ik heb de kleur 006 Flirtatious en deze kleur komt in het echt goed overeen met de kleur op de foto alleen is hij iets roziger en zie je wat meer glitters. Gelukkig vallen de glitters op je huid niet echt op. De kleur vind ik mooi en hij brengt gewoon fijn aan alleen blijft hij niet zo goed zitten en dat vind ik toch wel meteen een groot minpunt aangezien ik het bijwerken van blush niet al te vaak wil doen. 
Het is dus in principe een prima blush, die fijn is in gebruik, maar omdat hij niet zo lang blijft zitten gebruik ik hem toch niet zo vaak. Hij kost €2,99 en voor dat geld zou ik je eerder aanraden een blush van Essence of Catrice aan te schaffen. Deze blijven toch beter zitten!
En dan ten slotte nog de nagellakremover zonder aceton van Kruidvat. Dit is een nagellakremover die ik al lange tijd gebruik. Hij is lichtroze van kleur en te koop in kleine en grote flesjes. Ook de verpakking vind ik er leuk uitzien. Het belangrijkste bij een nagellakremover vind ik in ieder geval dat hij mijn nagellak zonder al te veel problemen verwijderd en mijn nagelriemen niet uitdroogt. Deze remover slaagt voor deze test! Mijn nagelriemen worden niet droger als ik hem gebruik en buiten glitters en flakies of course haalt hij alle nagellak effectief en snel van mijn nageltjes! Ook glitters en flakies krijgt hij van je nagels af, maar dan moet je natuurlijk wel net wat meer moeite doen, maar dat is met zo'n beetje elke nagellakremover. Ik weet niet goed meer hoe duur hij is, maar hij is in een grote en een kleine fles te koop en zal niet al te duur zijn.

De body lotion en blush zijn niet echt favorieten geworden van mij. Het zijn producten die op zich hun werk wel doen, maar niet altijd optimaal of niet op een manier die ik fijn vind. De nagellakremover is wel een favoriet van mij en die gebruik ik regelmatig en zal ik ook nog lang blijven gebruiken.

Ik hoop dat jullie het ook een goed idee vinden dat ik zo af en toe meerdere producten in één artikel review als ik er niet al te veel over te zeggen heb. Laat het me even weten in de comments.

Wat vind jij van deze drie producten?