zondag 8 april 2012

Update

bron foto
Een deel van jullie zal het vast opgevallen zijn dat ik de laatste paar weken niet zo regelmatig meer artikelen online gezet heb. Dit heeft een aantal oorzaken en ik wilde het jullie toch even kort laten weten in een artikeltje. Hopelijk snappen jullie dan een beetje waarom ik zo weinig gepubliceerd heb in de laatste twee weken.

Het begon met een stageweek. Een week waarin ik bijna de hele week les moet geven en al deze lessen dus ook op papier moet voorbereiden. Daarbij ben je ook nog elke dag laat thuis en dan ben je 's avonds gewoon heel moe en kun je bijna geen blogpost meer schrijven.

Ik dacht in de week daarna weer lekker voor mijn blog aan de slag te kunnen, maar toen werd ik dus ziek. Niet een beetje verkouden, maar ziek inclusief koorts en pijn overal waar je maar kunt bedenken. En daar gingen mijn wilde plannen die ik voor artikelen had. Ik zette af en toe iets online, maar regelmatig kon ik het niet noemen. Ik voel me nog steeds niet echt goed. Ik heb nog last van mijn keel, hoofdpijn en ben nog steeds verkouden, maar langzaamaan wil ik de draad weer op gaan pakken. 

Omdat ik de laatste weken dus weinig artikelen online gegooid heb, wil ik het natuurlijk wel goedmaken met jullie. Dit ga ik ook zeker doen komende week of de week daarop. Hoe, dat zeg ik nog niet, maar dat merken jullie vanzelf wel.

Ik hoop dat jullie een beetje begrijpen waarom ik de laatste paar weken niet zoveel aan mijn blog heb kunnen doen. Zoals ik al zei, zal ik het de komende tijd zeker goedmaken en hoop dat jullie dan gewoon gezellig langskomen en van die lieve comments achter zullen laten! 

See you soon!