zondag 15 april 2012

Pretty Please viert feest!

Als je mijn blog al een tijdje volgt weet je dat Pretty Please een van mijn favoriete webshops is. Ik heb er al een paar keer iets besteld en kijk regelmatig een keer door de leuke spulletjes om te kijken of ik nog een keer iets wil bestellen. In dit en dit artikel schreef ik er al eerder over, maar nu is er een speciale reden om nog een artikeltje aan deze shop te wijden. De webshop bestaat vandaag namelijk 1 jaar. Eigenaresse Christine vond dat zeker een reden voor een feestje en ik ben het helemaal met haar eens!
Zoals ik al zei is Christine de eigenaresse van deze leuke, veelzijdige webshop. Ik vind de shop vooral heel tof, omdat er veel producten verkocht worden die in Nederland moeilijk te vinden zijn. Zo komen de beautyproducten toch net even wat dichterbij. Denk aan merken als Victoria's Secret, Cover Girl en Neutrogena, maar ook hele aparte producten zoals de Soap In A Jar, die ik inmiddels drie in mijn stash heb. Sommige producten worden zelfs speciaal voor Pretty Please gemaakt!
Je kunt zelfs suggesties doorgeven aan de klantenservice als je nog producten mist en ik weet zeker dat ze dan aan de slag gaan om dat product ook voor jou proberen in de shop te krijgen.

Maar nu even terug naar dat gezellige feestje! 1 jaar is een mooie mijlpaal en hierbij is de lay out van de site onder handen genomen. Ga maar even een kijkje nemen. Het is wat overzichtelijker geworden en ik vind dat het er mooi uit ziet.
Tijdens dit verjaardagsfeestje worden ook de klanten in het zonnetje gezet! Vanaf 15 april t/m 30 april krijgt iedereen die tijdens deze feestelijke dagen een bestelling plaatst bij zijn of haar bestelling een stuk Sweet Heart Zeep, de persoonlijke favoriete zeep van de webshopeigenaresse. Ook worden er win-acties georganiseerd op Facebook en Twitter. So.. like & follow!

Ik wil Pretty Please feliciteren met het 1-jarig bestaan en hoop dat er nog vele jaartjes bij zullen komen! Ik ga maar weer eens rondneuzen in de shop, want ik heb nog wel een aantal dingetjes op mijn wishlist staan. Ik ben bang dat mijn derde bestelling snel een feit wordt.

Ga jij iets bestellen bij Pretty Please? Welke producten staan op jouw wishlist?