woensdag 25 april 2012

Models Own Beetle Juice Purple Blue

In dit artikel zagen jullie Beetle Juice nagellak Pinky Brown al voorbij komen, maar zoals je hier hebt kunnen zien had ik nog een lakje uit deze collectie besteld bij Pretty Polish. Nog zo'n mooi duochrome kleurtje waar mijn hartje sneller van ging kloppen: Purple Blue!

De naam zegt eigenlijk al wel welke kleuren er in dit lakje verstopt zitten. Paars en blauw zijn de kleuren die meteen opvallen, maar ook een licht goud kleurtje schemert er af en toe een beetje doorheen. De lakken van de Beetle Juice collectie hebben allemaal een mooie glittery finish. Het zijn niet echt glitters, maar het lijkt er wel een beetje op. Het is lastig uit te leggen, maar op de foto's komt de finish goed over, so see for yourself!
Eigenlijk is de lak op je nagels niet heel anders dan hoe hij er in het potje uitziet. Je ziet en het paarse en het blauwe heel duidelijk. Ik heb ook wel eens duochrome lakjes gehad waarbij je uiteindelijk op je nagels toch maar één kleur zag, maar gelukkig is dat bij deze niet zo. Ik blijf maar naar mijn nagels staren als ik deze op heb. It's gorgeous!
Ook vind ik de finish erg mooi in combinatie met de meerdere kleuren die naar voren komen. Dat maakt de lak toch wel een stuk meer bijzonder. De geel/goude kleur valt niet heel erg op, maar soms is hij wel een beetje te zien. Ik vind de lak zonder goud ook al prach-tig, dus dat vind ik niet zo erg. De lak heeft een mooie glans, die ervoor zorgt dat de lak nog opvallender is in het zonnetje. Nu moet het zonnetje zich alleen nog wat vaker laten zien en dan is hij nog mooier!
Net als Pinky Brown lakt Purple Blue fijn en is het eerste laagje dat je lakt nog heel sheer. Gelukkig maakt het tweede laagje alles weer goed en dekt hij perfect. Ook over deze lak heb ik niet echt iets negatiefs te vertellen. Hij lakt gewoon fijn, dekt goed, droogt snel en is hij niet prachtig? 

Models Own Beetle Juice Purple Blue is te koop in de super leuke webshop Pretty Polish voor €7,50. Ook Pinky Brown is in deze shop weer op voorraad en kijk dan meteen ook even naar de andere lakken die verkocht worden. Ik zou die hele webshop leeg willen kopen! 

Heb jij een lak van de Beetle Juice collectie van Models Own?