maandag 30 april 2012

Alice & Jo + Pretty Please

Bestellen bij webshops wordt bij mij steeds populairder. Ik koop tegenwoordig bijna meer uit webshops dan uit de winkel. Alleen kleding dat koop ik eigenlijk bijna altijd wel in de winkel, omdat ik het liever in het echt zie en pas, maar make-up en verzorgingsspulletjes gaan veel makkelijker mijn digitale winkelmandje in! Ik heb bij Pretty Please en Alice & Jo wat dingetjes besteld en die wil ik vandaag aan jullie laten zien.
De nieuwe Barry M lakken zag ik op veel blogs voorbij komen, maar toen ik ze voor de 16e keer zag kon ik ze niet meer weerstaan. De andere kleuren spraken met helemaal niet zo aan, maar Denim en Copper zijn prachtig! Hier komen zeker nog swatches van en ik kan alvast zeggen dat ik er heel blij mee ben. Dit waren ook nog mijn eerste Barry M lakjes en de kwaliteit is mij zeker niet tegengevallen. Deze heb ik besteld bij Alice & Jo. Deze lakken kosten €3,99 per stuk.
Al een tijdje wilde ik bij deze webshop een EOS Lip Balm Sphere bestellen, maar voor alleen zo'n lippenbalsem waren de verzendkosten naar mijn idee wat te hoog. Maar toen ik dus besloot de Barry M lakken te kopen, moest deze natuurlijk ook in mijn winkelmandje! Ik heb voor de smaak Lemon Drop gekozen, omdat hier SPF in zit en omdat ik van citroengeur houd. Deze EOS Lip Balm Sphere kost €4,95.
In dit artikel konden jullie lezen dat de webshop Pretty Please jarig was deze maand en dat je dus bij elke bestelling een leuk en lekker zeepje zou krijgen. Ik ben dol op deze webshop, dus kon het niet laten om wat dingetjes te bestellen. Geen Whipped Soap In A Jar dit keer, maar wel een aantal andere toffe spulletjes! Deze Nail Art Decoration Kit leek me erg leuk. Er zit een vijltje in en ook nog lijm en leuke figuurtjes om je nagels mee te versieren. En als zo'n setje dan ook maar €1,35 kost, dan kan ik die niet laten liggen.
Ook heeft de webshop sinds kort Stempel Plates in het assortiment. Ik was hier al een tijdje erg benieuwd naar dus besloot er één uit te kiezen om het uit te proberen. Het kiezen vond ik echt verschrikkelijk, maar ze zijn maar €1,95 per stuk, dus als ik ze fijn vind kan ik er nog wel een aantal bestellen.
Ook gingen er twee dotting tools mijn mandje in, omdat degene die ik heb allemaal best klein zijn. Ik koos de tools met de grootste dots, zodat ik ook makkelijker grote stippen kan maken. Deze kosten €1,35 per stuk.
Bij elke bestelling van Pretty Please krijg je ergens een kleine sample van. Ik heb toevallig een sample gekregen van het product waar ik erg benieuwd naar was: de body butter bar. Ik kan niet wachten om hem uit te proberen!
En natuurlijk omdat ik bestelde in de verjaardagsmaand kreeg ik dit leuke en heerlijke zeepje er ook nog bij. Hij ziet er leuk uit en ruikt ook behoorlijk lekker. Dankjewel Pretty Please voor dit leuke cadeautje!

Ik heb weer wat leuke producten in huis waar ik heel blij mee ben! Wat nail art spulletjes, maar ook eindelijk de EOS Lip Balm, die al lange tijd op mijn wishlist stond. Beide zijn het fijne webshops met hele leuke producten, dus ga zeker even een kijkje nemen als je een van de twee nog niet kende.

Koop jij ook steeds vaker iets via een webshop?