vrijdag 14 oktober 2011

Nail Art Challenge #3

Polka dots. Ik heb ze altijd leuk gevonden, maar eigenlijk heb ik ze nog nooit in een nail art verwerkt. Heel jammer, want als ik ze bij iemand anders zie vind ik ze altijd zo cute! Ik was ook erg benieuwd hoe ik het ervan af zou brengen met mijn dotting tool en ben aan de slag gegaan.
Ik heb misschien een klein beetje vals gespeeld, maar ik vond het zonde om mijn groene french tips er al af te halen. Ik besloot dus gewoon mijn oude challenge met french tips om te toveren in een nail art met polkadots en heb voor de stippeltjes Rimmel London Nail Tip Whitener gebruikt en de dotting tool, die je hebt kunnen zien in het artikel over mijn bestelling bij papapa.
En dit is het resultaat. De dots zijn niet allemaal even groot of in een duidelijk patroon ofzo, maar ik vind dat het wel een speels effect geeft. Ik denk dat ik dit iets leuker vind dan polka dots over mijn hele nagel aan te brengen. Voor een eerste keer vind ik het zeker leuk gelukt en zal dit ook vaker gaan proberen. Ik heb trouwens voor de neutrale kleur wit gekozen, omdat ik de groene kleur nog steeds duidelijk op wilde laten vallen. Eigenlijk heb ik over deze challenge niet veel meer te vertellen en zal dit dus ook niet doen. Ik ben er tevreden over, zal het vaker proberen en hoop dat jullie het ook leuk vinden!

Wat vinden jullie van polka dots op je nagels? Heb jij het wel eens geprobeerd?