donderdag 27 oktober 2011

Catrice Big City Life Nagellakjes

Volgens mij is de Catrice Big City Life limited edition een van de meest besproken limited editions ooit. Vele meiden waren erg benieuwd en op twitter zag ik hele conversaties over waar ze nu wel en waar niet in de winkels liggen. De paletten zijn zeker populair, maar we zouden toch bijna vergeten dat er ook nog vier lakjes in deze collectie zitten. Ik heb geen palette gekocht, omdat ik het toch niet echt zal gebruiken, maar nagellak daarentegen gebruik ik vaak genoeg!
Het mooie van de lakjes van deze collectie vond ik dat ik eigenlijk nog geen lakjes in mijn stash heb die op deze lijken. Voor mij zijn de lakjes dus erg origineel! Het lakje London is een pastelgeel lakje met shimmer en Berlin is een oudroze lakje. Beide erg mooi in het flesje, maar zijn ze net zo mooi op mijn nagels?
Ik hou van gele nagellak, maar het perfecte gele nagellakje heb ik nog niet gevonden. De dekking valt me altijd erg tegen. Dit pastelkleurtje vind ik prachtig! Er zit een lichte subtiele shimmer in, die ik heel mooi vind. Dit kleurtje komt toch wel dicht in de buurt van wat ik het perfecte gele kleurtje vind en daarom ben ik blij dat ik hem meegenomen heb! Hij lakt ook best fijn. Het eerste laagje is wat streperig, maar het volgende laagje zorgt ervoor dat het mooi egaal wordt. Het perfecte lakje is het jammer genoeg niet, want hij dekt pas redelijk bij 3 laagjes, maar toch ben ik er heel blij mee! 
Berlin is een donker oudroze kleurtje. Weer een kleurtje dat ik nog niet in mijn stash had! Ik vind de kleur heel mooi, hij lakt fijn en dekt mooi met 2 laagjes. Gewoon een mooi, fijn lakje waar ik verder niet al te veel bij te vertellen heb, behalve dat ik hem zeker zou aanraden!
De andere twee lakjes in Big City Life zijn Sydney en New York. Weer twee kleurtjes, die ik nog niet bezat. Sydney is een paars/taupe kleurtje en New York is een blauw kleurtje met een beetje grijzige en groenige ondertoon.
Ik had verwacht aan de hand van de persfoto's dat Sydney paarser zou zijn, maar hij gaat sterk richting een taupe kleurtje. Dit zegt niet dat ik er niet blij mee ben, want ook dit vind ik een mooi lakje! Deze lakt ook weer fijn en dekt in 1 laagje, maar dan komt de kleur niet helemaal mooi uit, dus ik zou toch altijd nog een tweede laagje aanbrengen. Ook weer een mooi en fijn lakje!
Dit vind ik een erg apart lakje. Het is een blauw kleurtje, maar hij neigt ook een beetje naar grijs en heeft ook wat groenigs in zich. Een kleurtje dat ik nog nooit ergens anders ben tegengekomen, dus vandaar dat deze ook maar mijn winkelmandje in ging! Het wordt een beetje saai, maar deze lakt ook weer fijn en dekt in 1 laagje al vrij goed. Een tweede laagje zou ik voor de intensiteit van de kleur toch aanraden. Ik breng altijd twee laagjes aan, dus daar heb ik helemaal geen problemen mee. En voor de prijs van €2,50 kun je hier ook niet om zeuren toch?

Catrice heeft mij erg blijgemaakt met de lakjes van deze LE. Mijn stash is weer 4 mooie lakjes rijker en ik heb er zeker geen spijt van. En wat nog mooier is, bij kruidvat krijg je nu 35% korting als je twee make-up producten koopt. Deze lakjes hebben mij dus maar ongeveer €6,50 gekost! De lakjes kosten €2,49 per stuk en zijn dus te koop bij kruidvat. 

Heb jij al iets van de Catrice Big City Life LE gekocht?