woensdag 5 oktober 2011

Nail Art Challenge #1

De Nail Art Challenge, die ik eergisteren aankondigde is nu officieel van start gegaan. De eerste was nog niet erg moeilijk, maar het is wel een goede manier om er een beetje in te komen en te wennen aan het idee. Ben je benieuwd naar mijn glitternageltjes?
Glitter Nails is niet de moeilijkste uitdaging, maar ik dacht wel ik ga eens goed beginnen met deze challenge en besloot mijn Essence Special Effect Topper Circus Confetti voor deze gelegenheid weer eens uit mijn nagellakstash te vissen. Deze glitter top coat bevat veel verschillende kleuren en veel verschillende maten glittertjes. Door de vele kleuren glitters vind ik dit lakje vooral mooi over een zwarte basislak en dit heb ik dus dan ook maar gedaan. Ik heb als basis een multi dimension lakje gebruikt van Essence in de kleur Fatal. Deze is helaas uit het assortiment verdwenen, maar een simpele zwarte lak zonder al te veel poespas zal je ook bij andere merken kunnen vinden.
Je kan de glitters ook subtieler aanbrengen, maar de opdracht was glitter nails en dan zorgt Vera voor echte glitter nails natuurlijk! *wink* Ik vind de combi toch wel heel mooi, maar het is wel wat heftig hoor. Toch kon ik mezelf niet tegenhouden af en toe naar mijn nagels te kijken en zelfs mijn moeder vond het erg mooi en vond het jammer toen ik zei dat ik het er vrij snel weer af ging halen! 
Oh, ja dat afhalen nog even. Dat zal niet al te makkelijk worden ben ik bang. Grove, stugge glitters.. I think it will be a big struggle!

Ik hoop dat jullie mijn eerste creatie leuk vinden en misschien ook even een kijkje gaan nemen naar de creatie van Merel. Ik hoop ook dat jullie toch wel een klein beetje benieuwd zijn naar mijn volgende challenge: French Tips. Om eerlijk te zijn ben ik eigenlijk ook wel benieuwd wat ik zal doen. Ik ben er namelijk nog niet helemaal uit. Maar ergens in het weekend zullen we het zien!

Wat vind jij van deze glitter nails?