vrijdag 21 oktober 2011

So Lucky

Ik heb de laatste tijd een aantal super leuke dingen gewonnen. Ik doe best vaak mee aan winacties, maar alleen als ik het product ook echt zou willen en gebruiken. Op de foto kun je al een beetje zien wat voor dingen ik heb gewonnen, maar je moet niet denken dat ik dat allemaal binnen twee weken gewonnen heb. Ik weet het niet exact meer, maar dit zijn prijzen die ik heb gekregen in de afgelopen paar maanden. Van deze producten kun je dus binnenkort ook blogposts verwachten. Ik ben stuk voor stuk erg blij met deze producten en heb heel veel geluk gehad! Bereid je voor op veel foto's en weinig tekst!
Op Marlevi heb ik deze eau de toilette gewonnen van Yves Rocher. So Elixir vond ik eerst niet zo heel lekker, maar nadat ik hem een aantal keer gebruikt had werd hij steeds lekkerder en nu gebruik ik hem erg vaak! Wat een heerlijk fris geurtje!
Op JeansnPumps was een winactie waarbij je drie kleine Orly lakjes kon winnen. De kleuren Ancient Jade, Basket Case en Hook up! 
Ik had nog helemaal geen Orly lakjes, maar was er wel heel benieuwd naar en de kleuren zijn ook echt iets voor mij. I love bright colours! Toen ik las dat ik gewonnen had was ik zo blij! Ik vind ze echt geweldig en wil eigenlijk nog wel wat meer Orly lakjes hebben!
Maar een paar weekjes later werd het alleen maar mooier! Op Blend of Life kon je de limited edition lakjes van Herôme winnen. 6 prachtige kleuren die allemaal zijn geïnspireerd op steden in Denemarken. 
Hier komen nog swatches van en ik kan jullie alvast verklappen dat ik weer een paar nieuwe favoriete lakjes bij heb. Wat een geweldige prijs was dit! I was so lucky!
And last but certainly not least.. Sleek Palette Au Naturel! Deze wilde ik al hebben sinds hij uit is gekomen, maar ik heb hem steeds maar niet gekocht. Het leken me mooie neutrale kleuren, die je goed met elkaar zou kunnen combineren. 
Maar een weekje geleden kreeg ik een mailtje dat ik op Influence een winactie gewonnen had en hier werd ik ook weer zo blij van! Ik heb hem nog maar een paar dagen, maar heb er al wat mee geëxperimenteerd en ik vind dit ook weer een super prijs!

Ik wil alle eigenaressen van deze blogs nogmaals bedanken. Ook al heb ik dit al heel vaak gedaan. Hiervoor won ik bijna nooit iets en nu binnen een paar maanden een aantal super gave prijzen! Ik gebruik alles regelmatig en met heel veel plezier! Ik hoop binnenkort zelf een keer een winactie op te zetten om mijn lezers te bedanken voor het bezoeken van mijn blog en lezen van mijn artikelen. Thank you all!
Als je van een bepaald product graag meer wil lezen of swatches wil zien, please let me know in the comments.

Doe jij vaak mee met winacties? Win je ook wel eens iets of heb je net als ik soms een periode waarin je veel wint en dan daarna een lange tijd weer niks?