woensdag 26 oktober 2011

Yves Rocher Herstellende Lippenbalsem Met Karitéboter

Ik heb een tijdje geleden een aantal spulletjes van Yves Rocher besteld. Dit waren mijn eerste producten van dit merk en het eerste dat ik daarvan zal reviewen is de Herstellende Lippenbalsem met Karitéboter. Ik hou van lippenbalsems en heb dus ook al veel verschillende geprobeerd - en veel is ook echt veel! Zou dit een nieuwe favoriet van mij zijn geworden of blijf ik bij mijn oude vertrouwde balsempjes?
De verpakking is gewoon simpel, maar mooi. Er staat niet al te veel op, maar ja ik hoef ook niet zo heel veel te weten over een lippenbalsem en op de website zou je wat meer over dit product te weten kunnen komen. Het dopje gaat makkelijk open, maar sluit ook goed, dus geen open-lippenbalsem-in-je-tas-gevaar. 
Maar veel belangrijker is natuurlijk de werking. Yves Rocher beweert dat deze lippenbalsem met karitéboter droge trekkerige lippen herstelt. Je lippen worden mooi en glad. Nou dat wil iedereen wel toch?
De balsem smeert ten eerste al heerlijk uit! Het glijdt echt over mijn lippen en laat meteen een laagje op mijn lippen achter. Een nootachtig geurtje komt je tegemoet, maar is niet te sterk. Mijn lippen worden gladder en zien er ook mooier uit met deze balsem op. Ze krijgen een subtiele glans. Maar herstelt het mijn droge lippen ook? Jazeker! Het maakt ze lekker zacht en ze voelen helemaal niet droog aan. Ik ben zeker blij met deze lippenbalsem en zal deze waarschijnlijk nog wel een keer kopen. 
Wat ik ook nog even kwijt wil is dat je er zeker lang mee doet. Ik smeer toch fanatiek al een aantal weekjes met deze lippenbalsem, maar hij lijkt niet veel kleiner te worden. Zeker een pluspunt!

Yves Rocher Herstellende Lippenbalsem met Karitéboter kost normaal €2,50 en is te koop bij - je raadt het al! - Yves Rocher. Ze hebben een aantal winkels, maar je kunt ook bestellen bij de webshop. Er zijn best vaak aanbiedingen op de producten van Yves Rocher, maar op zich is €2,50 al niet duur voor een lippenbalsem, die je lippen goed verzorgt.

Houd jij ook zo van lippenbalsem?   

Dit artikel had eigenlijk gisteren online moeten komen, maar er was iets fout gegaan met publiceren. Sorry hiervoor! Daarom vandaag het artikel van gisteren, maar om het goed te maken zal ik morgen twee artikelen posten!