woensdag 29 februari 2012

Tag: Lipstick Tag


Lipstick. Het begint langzamerhand een nieuwe verslaving voor me te worden. Waar ik voorheen graag naar een lipglossje greep als ik mijn lippen een kleurtje of glansje wilde geven, grijp ik tegenwoordig negen van de tien keer naar een lipstick. Daarom leek het me leuk om deze tag te doen. Ik heb nog niet zo veel lipsticks, maar ik denk dat hier snel verandering in komt. Op naar de vragen!

1. Hoeveel lipsticks heb je in je make-up collectie?
Zoals ik al zei, zijn het er niet erg veel, maar het loopt vrij snel op. Ik heb in totaal 14 lipsticks. Bijna alleen maar budgetlipsticks, omdat ik graag 'veel' verschillende kleuren wil en ik dan liever voor een klein prijsje wat meer verschillende lipsticks koop aangezien mijn budget niet heel erg groot is. Het kan trouwens wel zijn dat er nog een paar lipsticks rondslingeren in mijn tassen. Ik heb ze niet allemaal gecontroleerd!


2. Hoe berg jij je lipsticks op? Plaats hiervan een foto.
Ik heb mijn lipsticks opgebergd in mijn Helmer van Ikea. Er zit een ladeinzet in - ook van Ikea - waarin in één van de vakjes mijn lipsticks bij elkaar liggen, zoals je op de foto kan zien. Het vak ernaast is voor mijn lipgloss, die wel duidelijk voller zit dan het bakje met mijn lipsticks, maar de vraag is hoelang dit nog zo zal zijn.

3. Wat was je allereerste lipstick?
Dat weet ik nog wel, alleen waren het er vier tegelijk! Toen ik klein was - geen idee hoe klein - kregen mijn zus en ik een setje met vier lipsticks van de V&D. Ik heb ze niet meer, dus kon ze niet op de foto zetten, maar ik heb ze vaak gebruikt dat weet ik zeker! Van wat ik nu weet zat er in ieder geval een knalrode kleur in en een zilvere, toen vond ik het helemaal geweldig.

4. Heb je weleens een lipstick opgemaakt? Zo ja, welke?
Volgens mij heb ik er nog nooit een opgemaakt, maar die zilvere lipstick uit het setje van V&D was wel erg ver op. Ook is er een lipstick die ik zeker nog op ga maken, maar die kom je verderop in dit artikel nog tegen!


5. Welke lipstick heeft het mooiste hulsje?
Ik vind de opvallende paarse verpakking van de Rimmel lipstick, die je op de vorige foto kan zien liggen erg mooi, maar meestal houd ik toch meer van simpele, stijlvolle verpakking en ik vind dat Catrice hier erg hoog scoort! Een simpele, maar mooie zwarte en zilvere huls!

6. Wat is je lievelings budget lipstick?
Ik vind de NYX lipstick die ik heb erg fijn, maar op dit moment is mijn favoriete lipstick I'm Sailing van de Essence 50's Girls Reloaded limited edition. Deze kleur was erg populair en ik draag hem bijna elke dag! Dit is dan dus ook de lipstick waarvan ik zeker weet dat ik hem op ga maken. But no worries, Ik heb een back-up!


7. Welke lipstick draag je het meest in het dagelijks leven? Bijv. naar school of werk.
Op deze vraag heb ik bij de vorige vraag al antwoord gegeven. Zonder twijfel is dat de prachtige kleur I'm sailing. Hij staat heel natuurlijk en droogt mijn lippen niet uit - i love it!

8. Voor welke lipstick heb je het meest moeite gedaan om hem te krijgen? 
Eigenlijk heb ik ze allemaal vrij makkelijk verkregen, maar de back-up van I'm sailing heb ik wonder boven wonder ergens onderin een kortingsbak gevonden. Ik hoopte er nog een te vinden and i did! Daar heb ik niet veel moeite voor moeten doen, maar ik ben vaak langs kruidvat geweest om te zoeken en nergens vond ik hem untill that special day ;)

9. Wat is je grootste lipstick miskoop?
Die heb ik niet, want ik draag alle lipsticks die ik gekocht heb. Gelukkig nog geen miskoop voor mij, maar wie weet, als ik meer ga kopen zal er vast wel een keer een miskoop tussen zitten, maar we hopen natuurlijk van niet. 

10. Welke lipstick staat er zeker nog op jouw verlanglijstje?
Een beetje te veel. Nog een aantal Catrice lipsticks en NYX, maar in het bijzonder zou ik graag de Bourjois Sweet Kiss Naturel in de kleur Rose Tendre willen. Een erg mooi kleurtje, die ik graag aan mijn stash toe zou voegen!

Eigenlijk moet ik deze tag over een paar maanden opnieuw doen om te kijken of mijn voorspellingen uitkomen en of mijn stash echt een stuk gegroeid is. Ik vond het leuk om deze tag in te vullen en hoop dat jullie hem leuk vonden om te lezen. Neem hem over als je wil, maar laat het hier wel even weten, zodat ik jouw antwoorden kan komen lezen!

Hoeveel lipsticks heb jij in jouw make-up collectie?